Oferta działań PR

Co proponujemy?

- Media Relations

- PR Produktowy

- PR Korporacyjny

Sugerujemy działania w mediach polegające na dystrybucji materiałów prasowych nie częściej niż raz w miesiącu.

Składowe akcji PR:

1. Wybór i budowa listy mediów w obrębie prasy drukowanej oraz internetu(w tym blogi) / pozwalających na dotarcie z komunikacją do grupy docelowej

2. Kreacja tematu PR, w tym przygotowanie/zredagowanie materiału prasowego oraz uzyskanie autoryzacji

3. Dystrybucja autoryzowanego materiału prasowego do mediów oraz nagłośnienie w celu uzyskania maksymalnej liczby publikacji

4. Uruchomienie współprac dodatkowych z blogeramii redakcjami (np. konkursy dla wzmocnienia aktualnie prowadzonej akcji PR, współprace barterowe)

5. Podsumowanie akcji w formie raportu, zawierającego listę wszystkich, uzyskanych w mediach publikacji


Przykładowy zakres tematyczny akcji PR:

1. Materiały prasowe z zakresu PR Korporacyjnego, promujące Firmę w środowisku biznesowym (cel: budowa autorytetu, pozyskanie partnerów do współpracy)

2. Materiały prasowe z zakresu PR Produktowego, promujące produkty/usługi pojawiające się w ofercie Firmy (cel: pozyskanie kupujących klientów)

Proponujemy rozliczenie zadaniowe za akcję, na którą składa się przede wszystkim:

- Kreacja tematu materiału prasowego (po uzgodnieniu z Klientem)

- Budowa listy mediów oraz bieżąca aktualizacja pod tematykę materiału prasowego

- Przygotowanie materiału prasowego wraz z naniesieniem uwag Klienta oraz uzyskanie autoryzacji

- Dystrybucja materiału prasowego do bazy mediów wraz z nagłośnieniem w celu uzyskania maksymalnej liczby publikacji

- Podsumowanie akcji PR zawierające listę wszystkich uzyskanych publikacji w mediach


Zapraszamy do skorzystania z naszego doświadczenia i umiejętności tworzenia wizerunku Firmy,
w takich kanałach jak reklama na zewnętrznych i wewnętrznych nośnikach świetlnych, telebimach, statycznych tablicach reklamowych jak i urządzeniach multimedialnych.

Do wyboru jest również cała gama mediów regionalnych i ogólnopolskich. Łącząc różne formy reklamy tworzymy zmasowane kampanie reklamowe docierające do setek tysięcy potencjalnych klientów, a tym samym, oprócz wizerunku i rozpoznawalności firmy, generujemy ruch zarówno w świecie wirtualnym, jak i w świecie realnym. Kampanie tego typu są w ostatnim czasie najczęściej wybieraną formą reklamową przez duże i nowe, dopiero wchodzące na rynek, firmy Ponadto stanowią jeden z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do bardzo dużej społeczności.

  • Reklama na telebimach
    Reklama na telebimach ma wiele zalet. Po pierwsze daje możliwość rozpoznawalności  marki na większą skalę. Po drugie podnosi również atrakcyjność produktów, ponieważ prezentuje je w unikalny sposób. Zachowanie odpowiedniej kolorystyki, którą udostępnia reklama na telebimie przykuje uwagę większej ilości odbiorców. Jest to bardzo skuteczna forma docierania do dużej liczby klientów. Ludzie bardzo lubią innowacyjność i podobają im się reklamy kolorowe, zaskakujące np. poruszające się lub wysuwające produkty. Proponujemy Państwu przygotowanie kampanii na telebimach w dowolnym regionie Polski, targetowaną na miasta, województwa, lub w innych, indywidualnie ustalanych konfiguracjach. 

  • Reklama w radio
    Reklama w radio może być bardzo korzystna dla Firmy. Największą z zalet jest oczywiście zwiększenie liczby potencjalnych klientów. W tym rodzaju reklamy można wykorzystać dźwięk oraz słowa do oryginalnego sposobu zaprezentowania Państwa Firmy, produktu, marki. Radia często słuchają kierowcy, osoby starsze, które nie lubią oglądać telewizji, więc ten typ reklamy pozwala dotrzeć do nowych grup społecznych, co zaś daje firmie możliwość rozwoju w nowych rejonach. Z naszej strony proponujemy kompleksową kampanię z możliwością wyboru stacji radiowych działających w całym kraju i tych mniejszych, skupiających się na danych regionach lub miastach. 

  • Reklama w telewizji ogólnopolskiej
    Oglądanie telewizji to jeden z najczęściej wybieranych sposobów spędzania wolnego czasu. Z tego względu reklama w telewizji ogólnopolskiej jest uważana za najbardziej skuteczną, charakteryzującą się największym zasięgiem formę reklamy, podkreślającą prestiż prezentowanych produktów i nadającą im większą wiarygodność. Dla firmy jest to możliwość zdobycia tysięcy klientów, zwiększenia produkcji i oczywiście zysków. Ta forma reklamy jest jedną najlepszych i zarazem najdroższych kampanii promocyjnych. W tym przypadku mamy bardzo szeroki wachlarz możliości; setki stacji telewizyjnych, mając na uwadze zróżnicowane kryteria m.in.: tematyczne, kulturowe, wiekowe itp. 

  • Reklama w telewizji regionalnej
    Reklama w telewizji regionalnej jest mniej atrakcyjną metodą reklamy, niż reklama w telewizji ogólnopolskiej, jednak doskonale sprawdza się gdy chcemy zaciekawić swoją ofertą dany region. To bardzo dobry sposób na zwiększenie popytu na Państwa produkty za znacznie mniejsze koszty, niż w przypadku reklamy ogólnopolskiej. Bardzo duże zainteresowanie w takiej reklamie zdobywają produkty regionalne, które pod jej wpływem stają się wizytówką regionu oraz mogą przyciągnąć klientów z najbliższych okolic. Najczęściej  tę opcję wybierają kantory, puby, restauracje, miejscowe galerie, jak i firmy skupiające się na usługach w danym regionie np. warsztaty samochodowe.

  • Reklama w prasie
    Reklama w prasie to forma reklamy, która buduje wiarygodność przedstawionego w niej produktu. Ludzie czytając prasę bardziej zagłębiają się w treść zamieszczonych reklam, co nie odbywa się na zasadzie ich obojętnego i szybkiego pominięcia. Państwa firma może przedstawić  produkt w rozszerzonej formie, obszernie opisując jego zalety. Podobnie jak z telewizją ogólnopolską, mamy tutaj szeroki wybór, w tym przypadku dotyczący czasopism o różnorodnej tematyce. Decydując się na tę formę reklamy warto pamiętać, że ilość form reklam w prasie jest nieograniczona. Począwszy od drobnych ogłoszeń, poprzez krótkie wzmianki, aż do kilkustronicowych artykułów sponsorowanych. 

  • Reklama zewnętrzna
    Reklama zewnętrzna powstaje, aby zaciekawić odbiorców i właśnie dlatego nasze projekty reklam są tworzone w sposób, który ma na celu przykucie uwagi oraz wykreowanie w odbiorcy odczucia potrzeby. Reklama zewnętrzna może być prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: billboardach, citylightach, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, słupach ogłoszeniowych, tablicach reklamowych, tablicach elektronicznych lub telebimach. Jest to jedna z najbardziej tradycyjnych form reklamowych, nie skupiająca się szczególnie na wąskim gronie reklamodawców, wręcz przeciwnie, z tej formy korzysta ok. 80% firm, promując markę, produkt lub nową usługę.
     

  • Reklama w autobusach linii miejskich
    Autobusy jeżdżą z bardzo dużą częstotliwością, ludzie często korzystają z tej formy komunikacji. Osoby znudzone jazdą chętnie czytają znajdujące się w autobusach reklamy jak i spoglądają na podwieszony ekran przewijający spoty reklamowe. Stanowi on jedną z głównych form przekazu informacji w autobusach linii miejskich.  Wykorzystując ten nośnik reklamowy docieramy głównie do dwóch grup społecznych. Pierwszą grupą są młodzi ludzie, docierający tym środkiem lokomocji do szkół i zakładów pracy, drugą grupą są osoby starsze, głównie emeryci. Dla niektórych branż, są to bardzo pożądane grupy społeczne, wykorzystują więc tę formę, gdyż czasami jest to jedyny sposób aby zainteresować ich swoim produktem.

  • Reklama w autobusach linii dalekobieżnych
    W Autobusach linii dalekobieżnych, stosuje się głównie formę reklamy branży poligraficznej. Są to kampanie jednorazowe lub okresowe. Więksi przewoźnicy posiadający kilka lub kilkadziesiąt autobusów udostępniają gazetki informacyjne, wydawane okresowo przez drobne wydawnictwa lub agencje reklamowe. Niekiedy można natknąć się również, tak jak w przypadku autobusów linii miejskich, na podwieszane ekrany wyświetlające reklamy. W przypadku zainteresowania taką formą reklamy, możemy Państwu zorganizować kolportaż w autobusach na wybranych liniach. Jest możliwość umieszczenia reklam skierowanych na zewnątrz na tylnej szybie, docierając w ten sposób do wszystkich jadących za autobusem. 

  • Reklama na innych nośnikach
    Istnieje wiele innych form reklamy, które są jeszcze mało rozpowszechnione lub rzadko stosowane ze względu na koszty, np.: reklama 3D, reklama hologramowa, lub tzw. "gra świateł".