"...SEO może zrobić dla firmy wiele dobrego, jednak reputację branży SEO nadwerężyli niektórzy usługodawcy prowadzący zbyt agresywne działania marketingowe oraz usiłujący w nieetyczny sposób manipulować wynikami wyszukiwania..."

"...Nikt nie może zagwarantować pozycji w rankingu Google..."

sprawdź co o tym mówi Google.

Google jako jedna z najważniejszych wyszukiwarek od pewnego czasu zmieniła swoją politykę działania. Nastawiła się przede wszystkim na działania marketingowe poszerzania społeczności. W związku z tym bardzo często zmienia algorytmy, przez co standardowe pozycjonowanie jest niemożliwe i działając w ten sposób nie można osiągnąć zakładanych efektów. Najlepszym sposobem na budowanie pozycji oraz popularności w Google są systematyczne działania marketingowe (odpowiednio zoptymalizowane) wraz z budową odpowiedniego zaplecza SEO. Wymienione poniżej usługi z czasem skutecznie wpływają na wyniki w wyszukiwarkach pod warunkiem, że są ściśle ze sobą powiązane. Pozycjonowanie jest usługą, dzięki której wzrasta pozycja w wyszukiwarkach strony i sklepów www. Wysoka pozycja wpływa najczęściej na zwiększanie sprzedaży, obrotów i znajomości marki.

Zaplecze SEO

Tworzymy zaplecze SEO dla każdego klienta indywidualnie. Analizujemy produkt określając jego atrakcyjność, oraz zapotrzebowanie na rynku, a co najważniejsze przyglądamy się bacznie konkurencji. Nasze działania mają wpływ na pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Kluczowym elementem w pozycjonowaniu stron są linki prowadzące do strony, czyli czysty adres URL pamiętając o zasadzie jakość, a nie ilość. Zapewniamy jednocześnie dodawanie nowych linków w celu otrzymania stabilnej pozycji strony. Kolejnym elementem jest odpowiedni dobór słów kluczowych i optymalizacja treści. Dzięki temu masz pewność, że pozycjonowanie i optymalizacja Twojej strony jest w dobrych rękach.


Google Adwords

Google Adwords w połączeniu z Google Analytics, daje możliwość analizy danych, skutecznej optymalizacji kosztów reklamy. Dzięki naszemu doświadczeniu możemy dla Ciebie zadbać o remarketing, reklamy video + Youtube, personalizację ustawień reklam display na stronach wydawców, narzędzia optymalizacyjne oraz budowę landing page pod konkretne kategorie reklamowanych produktów. Te zabiegi przyczynią się do dobrego pozycjonowania Twojej strony.


Media Społecznościowe

Jedną z metod pozycjonowania przez nas wykorzystywaną są media społecznościowe. Dzięki milionom użytkowników są prawdziwą skarbnicą linków. Portale takie jak Facebook, Google+, Twitter, Pinterest, Instagram, Linkedin mogą służyć do zbudowania profilu firmy w Internecie, do promowania naszej strony, a także zbudowania cennych linków do stron.


Google Analytics

Dzięki zastosowaniu Google Analytics jesteśmy w stanie jeszcze lepiej podejmować decyzje w celu ulepszenia witryny na podstawie ogromnej liczby dostępnych raportów. Analytics pozwala odpowiedzieć na wiele pytań związanych z witryną. Z łatwością możemy dopasować najskuteczniejsze strategie, przeanalizować jak odbywa się ruch na Twojej stronie, a nawet który rodzaj klientów jest najcenniejszy. Takie dane pozwalają zarządzać stroną lub sklepem z dbałością o każdy detal. Analytics udostępnia rozwiązania mobilne, raporty społecznościowe i statystyki różnych kanałów.


Google Maps

Pozycjonowanie to nie tylko duża liczba linków kierujących do strony. Warto także zadbać o odpowiednie oznaczenie i skonfigurowanie funkcji jakie dostarcza nam Google Maps. Dzięki temu będziemy z łatwością odnajdywani, co z kolei przełoży się na wielu zainteresowanych naszą ofertą. Pamiętaj, że nasze wieloletnie doświadczenie przekłada się na Twój wynik w wyszukiwaniach.


Optymalizacja

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i stosowaniu różnych narzędzi, w procesie pozycjonowania proponujemy także optymalizację strony, sklepu www. Poddanie strony procesowi dostosowania treści, kodu oraz grafik ma wpływ na szybkość otwierania  się strony oraz pozwala zwiększyć skuteczność działań związanych z pozycjonowaniem. Dzięki temu dany serwis internetowy osiąga jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów oraz wyrażeń kluczowych. Według statystyk najchętniej odwiedzane jest pierwsze 10 stron pod danymi wynikami wyszukiwania. Dlatego zachęcamy do optymalizacji i pozycjonowania.