Dodatkowe usługi marketingowe

Dodatkowe usługi

reklama na telebimach
Reklama na telebimach ma wiele zalet. Po pierwsze daje możliwość rozpoznawalności marki na większą skalę. Po drugie podnosi również atrakcyjność produktów, ponieważ prezentuje je w unikalny sposób. Zachowanie odpowiedniej kolorystyki, którą udostępnia reklama na telebimie przykuje uwagę większej ilości odbiorców. Jest to bardzo skuteczna forma docierania do dużej liczby klientów. Proponujemy Państwu przygotowanie kampanii na telebimach w dowolnym regionie Polski, targetowaną na miasta, województwa, lub w innych, indywidualnie ustalanych konfiguracjach.
reklama w autobusach linii dalekobieżnych
W Autobusach linii dalekobieżnych, stosuje się głównie formę reklamy branży poligraficznej. Są to kampanie jednorazowe lub okresowe. Więksi przewoźnicy posiadający kilka lub kilkadziesiąt autobusów udostępniają gazetki informacyjne, wydawane okresowo przez drobne wydawnictwa lub agencje reklamowe. W przypadku zainteresowania taką formą reklamy, możemy Państwu zorganizować kolportaż w autobusach na wybranych liniach. Jest możliwość umieszczenia reklam skierowanych na zewnątrz na tylnej szybie, docierając w ten sposób do wszystkich jadących za autobusem.
reklama w autobusach linii miejskich
Osoby znudzone jazdą chętnie czytają znajdujące się w autobusach reklamy jak i spoglądają na podwieszony ekran przewijający spoty reklamowe. Stanowi on jedną z głównych form przekazu informacji w autobusach linii miejskich. Wykorzystując ten nośnik reklamowy docieramy głównie do dwóch grup społecznych. Pierwszą grupą są młodzi ludzie, docierający tym środkiem lokomocji do szkół i zakładów pracy, drugą grupą są osoby starsze, głównie emeryci. Dla niektórych branż, są to bardzo pożądane grupy społeczne.
reklama w telewizji ogólnopolskiej
Oglądanie telewizji to jeden z najczęściej wybieranych sposobów spędzania wolnego czasu. Z tego względu reklama w telewizji ogólnopolskiej jest uważana za najbardziej skuteczną, charakteryzującą się największym zasięgiem formę reklamy, podkreślającą prestiż prezentowanych produktów i nadającą im większą wiarygodność. Dla firmy jest to możliwość zdobycia tysięcy klientów, zwiększenia produkcji i oczywiście zysków. Ta forma reklamy jest jedną z najlepszych i zarazem najdroższych kampanii promocyjnych. W tym przypadku mamy bardzo szeroki wachlarz możliwości; setki stacji telewizyjnych, mając na uwadze zróżnicowane kryteria m.in.: tematyczne, kulturowe, wiekowe itp.
reklama w telewizji regionalnej
Reklama w telewizji regionalnej jest mniej atrakcyjną metodą reklamy, niż reklama w telewizji ogólnopolskiej, jednak doskonale sprawdza się gdy chcemy zaciekawić swoją ofertą dany region. To bardzo dobry sposób na zwiększenie popytu na Państwa produkty za znacznie mniejsze koszty, niż w przypadku reklamy ogólnopolskiej. Bardzo duże zainteresowanie w takiej reklamie zdobywają produkty regionalne, które pod jej wpływem stają się wizytówką regionu oraz mogą przyciągnąć klientów z najbliższych okolic. Najczęściej tę opcję wybierają kantory, puby, restauracje, miejscowe galerie, jak i firmy skupiające się na usługach w danym regionie np. warsztaty samochodowe.
reklama w prasie
Reklama w prasie to forma reklamy, która buduje wiarygodność przedstawionego w niej produktu. Ludzie czytając prasę bardziej zagłębiają się w treść zamieszczonych reklam, co nie odbywa się na zasadzie ich obojętnego i szybkiego pominięcia. Państwa firma może przedstawić produkt w rozszerzonej formie, obszernie opisując jego zalety. Podobnie jak z telewizją ogólnopolską, mamy tutaj szeroki wybór, w tym przypadku dotyczący czasopism o różnorodnej tematyce. Decydując się na tę formę reklamy warto pamiętać, że ilość form reklam w prasie jest nieograniczona.
reklama w radio
Reklama w radio może być bardzo korzystna dla Firmy. Największą z zalet jest oczywiście zwiększenie liczby potencjalnych klientów. W tym rodzaju reklamy można wykorzystać dźwięk oraz słowa do oryginalnego sposobu zaprezentowania Państwa Firmy, produktu, marki. Radia często słuchają kierowcy, osoby starsze, które nie lubią oglądać telewizji, więc ten typ reklamy pozwala dotrzeć do nowych grup społecznych, co zaś daje firmie możliwość rozwoju w nowych rejonach. Z naszej strony proponujemy kompleksową kampanię z możliwością wyboru stacji radiowych działających w całym kraju i tych mniejszych, skupiających się na danych regionach lub miastach.
reklama zewnętrzna (banery)
Reklama zewnętrzna powstaje, aby zaciekawić odbiorców i właśnie dlatego nasze projekty reklam są tworzone w sposób, który ma na celu przykucie uwagi oraz wykreowanie w odbiorcy odczucia potrzeby. Reklama zewnętrzna może być prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: billboardach, citylightach, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, słupach ogłoszeniowych, tablicach reklamowych, tablicach elektronicznych lub telebimach. Jest to jedna z najbardziej tradycyjnych form reklamowych, nie skupiająca się szczególnie na wąskim gronie reklamodawców, wręcz przeciwnie, z tej formy korzysta ok. 80% firm, promując markę, produkt lub nową usługę.
reklama na innych nośnikach zewnętrznych
Istnieje wiele innych form reklamy, które są jeszcze mało rozpowszechnione lub rzadko stosowane ze względu na koszty, np.: reklama 3D, reklama hologramowa, lub tzw. "gra świateł".

Zapraszamy do współpracy