Obsługa Rakuten

Gdyby zapytano was o największe portale typu e-commerce na świecie to na pewno większość z was instynktownie pomyślała by o Amazonie i eBay. W końcu sprzedaż na Amazon i sprzedaż na eBay to dla przeciętnego europejczyka dwie najbardziej popularne metody handlu w Internecie. Istnieje jednak jeszcze jedna firma, która już teraz jest określana przez specjalistów jako ,,japoński Amazon".

Mowa tutaj o serwisie Rakuten.

Rakuten - Postaw na relacje z klientami i innowacyjność

Stworzona w 1997 firma Rakuten już od dłuższego czasu bardzo dziarsko rozpycha się na światowym rynku handlu internetowego. Nie bez powodu w końcu Rakuten rok rocznie znajduje się na szczycie listy Forbesa dotyczącej najbardziej innowacyjnych korporacji.

Celem włodarzy Rakutena zawsze było stworzenie olbrzymiego, internetowego placu targowe gdzie sprzedawcy będą mieli okazję nawiązać indywidualne relacje z klientami. To właśnie ta bliskość z klientem i nastawienie na trwały i udany związek na linii sprzedawca-konsument przyczyniło się do sukcesu Rakutena na świecie. Obecnie serwis ten najlepiej rozpoznawalny jest w Europie w takich krajach jak Niemcy, Austria czy też Hiszpania.

Przewagą Rakutena nad konkurencyjnymi rozwiązaniami jest wspomniane wcześniej nastawienie na budowanie relacji z klientami. Aby to osiągnąć serwis bardzo mocno stawia na personalizację. Obsługa Rakuten jest niezwykle prosta i pozwala sprzedającym nie tylko na opracowanie własnego wyglądu sklepu w obrębie serwisu, ale również na dołączenie do działań handlowych takich dodatków jak firmowy blog. Serwis udostępnia handlowcom również całą paletę narzędzi, które pozwalają na łatwy i co ważne szybki kontakt z klientami.

Szansa na dotarcie do klientów z całego świata

Jeżeli zatem szukają Państwo serwisu, który umożliwi wam pozyskanie klientów zagranicznych, z którymi będziecie mogli utrzymywać długotrwałe i owocne relacje biznesowe to najwyższa pora skorzystać z możliwości, jakie daje serwis Rakuten.

Firma E-prom oferuje pełne wsparcie dla Państwa biznesu podczas sprzedaży za pośrednictwem platformy Rakuten. Nasi specjaliści do spraw handlu i marketingu krok po kroku przeprowadzą Państwa firmę przez proces rejestracji i zatowarowania sklepu w serwisie Rakuten, a następnie będą sprawować pieczołowitą kontrolę nad wszelkimi kontaktami z zagranicznymi klientami i płynnym przebiegiem wszystkich zawieranych transakcji.