Optymalizacja Allegro Ads
Szukasz sposobu na dotarcie do nowych klientów poprzez platformę Allegro? Zainwestuj w kampanię Allegro Ads! Dzięki Allegro Ads możesz szybko wyróżnić swoje oferty i w gwałtownym tempie rozwinąć swoją sprzedaż!
Korzyści z wykorzystania Allegro Ads - dlaczego warto zainwestować w kampanie Allegro Ads
Allegro to potężny serwis, jeden z najbardziej znanych w Polsce marketplace i jeden z największych w Europie serwisów e-commerce. Dlaczego warto tworzyć kampanie reklamowe na platformie Allegro? Reklamy Allegro pozwolą przegonić konkurentów, zwiększyć ruch i wygenerować znacznie większą sprzedaż.
Allegro to idealne miejsce do prezentowania nowości produktowych. Dzięki kampanii Allegro Ads możesz szybko wprowadzić nowe produkty na rynek i zwiększyć sprzedaż. Oferty sponsorowane Allegro Ads generują dużo wyższą sprzedaż produktów i zapewniają stosunkowo wysoki zwrot z inwestycji. Reklama Allegro zajmuje pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Jaki klient będzie zagłębiał się w drugą czy trzecią stronę wyszukiwania, jeżeli znajdzie swój wymarzony produkt na pierwszej stronie?
Allegro Ads pozwala na wyświetlanie Twojej reklamy w najpopularniejszych lokalizacjach na wszystkich urządzeniach i w aplikacjach mobilnych na Allegro przed ofertami innych sprzedawców. Oferty sponsorowane pomogą Ci zwiększyć widoczność Twojego sklepu internetowego i Twoich produktów, a co za tym idzie szansę na ich sprzedaż.
Optymalizacja kampanii
Serwis Allegro to jeden z najbardziej znanych w Polsce marketplace i jeden z największych w Europie serwisów e-commerce. Dzięki allegro zdecydowanie jesteś w stanie zwiększyć sprzedaż. Allegro ADS pozwala przegonić konkurentów, zwiększyć ruch i wygenerować znacznie większą sprzedaż. W naszych raportach znajdziesz:
- Skuteczność Twoich reklam Allegro – liczba kliknięć i wyświetleń.
- Produkty, które generują wyświetlenia, zainteresowania i transakcje.
- Informacje o średnim koszcie za każde kliknięcie (CPC) oraz łącznym koszcie danej kampanii.
- Informacje o liczbie osób zainteresowanych aukcją Allegro.
- Całkowitą liczbę transakcji i wygenerowane przychody.
- Wskaźnik zwrotu z inwestycji czyli ROAS (zwrot z nakładów na reklamę).
- informacje o tym, czy klient chętnie klika w reklamę, co reprezentuje „współczynnik klikalności”.