Content Marketing

Czym jest content marketing?

Content marketing to strategia pozyskiwania potencjalnych klientów oraz reklamowanie marki lub firmy poprzez tworzenie i publikowanie oryginalnych i wartościowych treści. Tytułowy „content” to starannie przygotowane artykuły, infografiki lub podcasty skierowane do określonej grupy odbiorców.

Content marketing opiera się przede wszystkim na treściach publikowanych i rozpowszechnianych w Internecie, nie tylko w postaci artykułów, ale także w formie poradników, e-booków do pobrania, webinariów prowadzonych na żywo lub udostępnianych w systemie VOD, plików video oraz prezentacji multimedialnych. Mnogość i różnorodność form contentowych wciąż wzrasta i zaskakuje swoją atrakcyjnością.

Celem content marketingu jest dostarczenie użytkownikom Internetu rzetelnych wiadomości i informacji na dany, interesujący ich temat. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów jest kluczem do sukcesu Twojej firmy, ponieważ tworzenie i udostępnianie wartościowych treści realizuje ich potrzeby, będąc równocześnie nowoczesną formą reklamy.
Czym jest content marketing ?
działania w ramach content marketingu

Działania w ramach content marketingu

Nasze usługi w zakresie content marketingu każdorazowo rozpoczynamy od określenia potrzeb Klienta i dopasowania form contentowych do branży, w której on działa. Powierzając nam przygotowanie pożądanych treści otrzymujesz wysokiej jakości materiał contentowy, stworzony z myślą o tym, aby zachęcał odbiorców do interakcji.

Dostarczanie wartościowej treści użytkownikom jest głównym celem wyszukiwarki Google, dlatego publikacja contentu przydatnego z punktu widzenia czytelników, jest najlepszym sposobem osiągnięcia topowych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Warto wiedzieć, że budowanie długotrwałych relacji z klientami za pomocą content marketingu wymaga m.in. umiejętnego korzystania z tzw. potencjału wirusowego materiałów udostępnianych w Internecie. Najlepszym sposobem budowania i rozszerzania świadomości konsumenckiej na temat danej marki lub firmy jest nakłonienie klientów do samodzielnego rozpowszechniania firmowego contentu. Jeśli materiały przygotowane w ramach działań content marketingowych zainteresują odbiorców i będą dla nich wartościowe, to oni sami będą w aktywny sposób rozsyłać je do szerszej grupy internautów za pośrednictwem forów tematycznych i popularnych mediów społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube, Twitter czy LinkedIn.

Content marketing: prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to jedno z najbardziej skutecznych działań w zakresie content marketingu. Naszym Klientom doradzamy, w jaki sposób powinni tworzyć treści i publikować je na firmowym blogu, aby jego zawartość zwróciła uwagę potencjalnych klientów. Ta forma rozpowszechniania informacji o profilu działalności firmy i szczegółowej ofercie oraz budowanie pozycji lidera i eksperta w danej branży poprzez prezentację specjalistycznych treści, powinno być skorelowane z działaniami SEO.

Optymalizacja witryny i bloga firmowego pod kątem wyszukiwarek internetowych, z uwzględnieniem użyteczności dla internautów, jest działaniem wspierającym tworzenie efektywnego contentu.

Naszym zadaniem, jako agencji promocyjno-marketingowej, jest także prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o wartościowy content oraz wdrażanie strategii tzw. marketingu za przyzwoleniem (inbound marketing).
W oparciu o marketing treści podejmujemy odpowiednie działania, które pozwolą odbiorcom samodzielnie odnaleźć rzetelne materiały promujące działalność i ofertę naszego Klienta.
Content marketing - prowadzenie bloga firmowego

Content Marketing: wysoka jakość treści

Niezależnie od tego, jaki cel działań w zakresie content marketingu chce osiągnąć nasz Klient, największą wagę przywiązujemy do tworzenia treści wysokiej jakości.
Powierzając nam kreację contentu, możesz być pewien, że otrzymasz materiał idealnie korelujący z potrzebami i oczekiwaniami grupy docelowej, zarówno pod względem merytorycznym, jak i estetyczno-wizualnym.

Dbamy o to, aby publikowane przez nas artykuły, infografiki, prezentacje multimedialne i inne materiały, były zawsze wysokiej jakości. Współpracujemy z najlepszymi wydawcami w sieci, dobierając takie miejsca publikacyjne na portalach, które wyróżniają się znacznym, naturalnym ruchem unikalnych użytkowników, dobrymi parametrami marketingowymi i niskimi kosztami.

Jeśli chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez wartościowy content, zamów w naszej agencji przydatne, unikalne treści, które pomogą Ci w budowaniu pozytywnych relacji i wzmacnianiu świadomości konsumenckiej wokół Twojej marki i firmy. Poznaj moc oddziaływania content marketingu, który jest efektywną alternatywą dla standardowych reklam i wykorzystaj go do promocji Twojego biznesu.
Content Marketing wysoka jakość treści

Oferta Content Marketingu

Nasze usługi w zakresie content marketingu obejmują m.in. opracowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii, tworzenie i publikację wartościowych treści takich jak: teksty na strony internetowe, wpisy na blogu firmowym, opisy produktów, artykuły specjalistyczne i zapleczowe, teksty sprzedażowe (perswazyjne), copywriting pod SEO, e-mail marketing typu newsletter i wiele innych materiałów contentowych.

Sprawdź nasze dodatkowe usługi marketingowe