fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

// sprawdź, co generuje najwięcej ruchu

Audyt analityki internetowej

Czym właściwie jest audyt analityki internetowej? To proces przeglądu i analizy danych dotyczących ruchu na Twojej stronie internetowej oraz sposobu, w jaki użytkownik wchodzi w interakcje z witryną. Celem audytu analityki internetowej jest zrozumienie, jakie mogą być potencjalne obszary do poprawy w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników i konwersji. Aby poprawnie przeprowadzić audyt, konieczne będą narzędzia analityczne.

// weryfikacja informacji

Wdrożenie Google Analytics - sprawdź, czy Twoja strona zawiera poprawne dane

Analityka internetowa jest często wykonywana przez agencje marketingowe i specjalistów SEO. Proces ten ma na celu sprawdzić poprawność danych oraz pomóc zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy w kwestii wydajności strony internetowej.

Google Analytics umożliwia zbieranie informacji na temat liczby odwiedzin witryny, źródeł ruchu (takich jak organiczne wyniki wyszukiwania, kampanie reklamowe, linki z innych stron), czasu spędzonego na stronie, interakcji użytkowników z treścią strony, konwersji (dokonanych zakupów, zapisów na newsletter) oraz wiele innych.

Dzięki temu narzędziu można w łatwy sposób zidentyfikować obszary witryny, które wymagają ulepszeń lub zoptymalizowania, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników i zwiększyć współczynnik konwersji. Google Analytics pozwala także na porównywanie danych z różnych okresów, co umożliwia monitorowanie trendów i zmian w zachowaniu użytkowników.

// myśl do przodu

Audyt Google Analytics - zaplanuj procesy marketingowe w Twojej firmie

W ramach audytu analityki internetowej przeprowadza się weryfikację ustawień narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, aby upewnić się, że są one poprawnie skonfigurowane i działają zgodnie z założeniami. Audyt pozwala zidentyfikować ewentualne problemy lub sprawdzić poprawność wdrożonego kodu śledzącego oraz umożliwia także sprawdzenie, czy inne narzędzia takie jak Google Tag Manager oraz Google Search Console działają zgodnie z Google Analytics. Dzięki Google Analytics można również zidentyfikować słabe punkty kampanii marketingowych, pomóc w optymalizacji witryny i poprawić doświadczenia użytkowników. W oparciu o dane z Google Analytics można wprowadzić pozytywne zmiany w zakresie sprzedaży. Na ich podstawie można tworzyć kampanie reklamowe precyzyjniej dostosowane do potrzeb klienta, które z kolei pomogą docierać do coraz większej ilości potencjalnych klientów.

// zaufaj fachowcom

Polecają nas

Domki nad Potokiem
Domki nad Potokiem
Strona wykonana przez firmę E-Prom wygląda znakomicie i ładuje się bardzo szybko. Jesteśmy bardzo zadowoleni!
Wymiana.com
Wymiana.com
Współpraca z E-Prom była dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Zespół tej firmy wykazał się dużą kreatywnością!
EcoEnergy Drive
EcoEnergy Drive
Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy! Polecamy każdemu, kto szuka profesjonalnych i skutecznych rozwiązań.
PWSZ
PWSZ
Profesjonalne podejście do klienta, bogata oferta świadczonych usług i terminowe wykonanie powierzonych zadań.
T&E Herbalists Ltd
T&E Herbalists Ltd
Jesteśmy zachwyceni współpracą! Pełny profesjonalizm i podejście! Częsty kontakt z nami i konsultacje, sprawnie i terminowo.
Bubbles&Candies
Bubbles&Candies
Nasza współpraca z E-Prom trwa już dobrze ponad rok. Jesteśmy zachwyceni ich profesjonalizmem i stałą opieką!
Zaslony-firany.pl
Zaslony-firany.pl
Współpracujemy z E-prom na tyle długo, aby widzieć efekty ich działań. Na bieżąco korzystamy z ich wiedzy i doświadczenia.
Rak - Bis
Rak - Bis
Polecam w 100%. Odkąd E-prom zajął się pozycjonowaniem mojej strony widzę realny przyrost klientów z sieci.