163% wzrostu organicznego w SERP
W
spółprace ze sklepem internetowym Zgarden.pl zaczęliśmy w marcu 2018 r. i trwa ona do dzisiaj. Głównym celem było zwiększenie widoczności jak i ruchu na stronie klienta z branży ogrodniczej. Udało się osiągnąć wzrost ruchu organicznego na poziomie 163 % (z 32 tysięcy klientów na 85 tysięcy klientów). Wykres widoczności przedstawiamy poniżej:
Analiza Ogrodniczego sklepu internetowego Zgarden.pl
Z
garden to ogrodniczy sklep internetowy, w którym można kupić między innymi: drzewa owocowe, drzewa ozdobne, krzewy owocowe, krzewy ozdobne jak i krzewy iglaste, trawy i róże.
Współpracę zaczęliśmy od solidnej analizy strony pod względem błędów i przygotowaniem odpowiedniego Audytu SEO, którego celem było wyeliminowanie błędów związanych ze strukturą strony oraz dostosowanie strony pod wymagania Google.
Rozwiązanie problemu w sklepie internetowym Zgarden.pl
G
łównym problem już podczas analizy była bardzo niska widoczność strony w naturalnych wynikach wyszukiwania – był to świeży sklep internetowy, gdzie konkurencja była bardzo duża. Początkowo wdrożyliśmy szereg zmian na stronie internetowej mających na celu m.in. :
- Wygenerowanie większej sprzedaży,
- Zwiększenie ruchu w naturalnych wynikach wyszukiwania,
- Zwiększenie rozpoznawalności marki,
- wpływ na zachowanie użytkownika (UX),
Wszystkie niezbędne elementy, które miały ulec zmianie uwzględniał Audyt SEO.
Działania SEO on site :
Zaczęliśmy od przygotowania audytu SEO oraz analizy słów kluczowych. Dzięki analizie słów kluczowych już na samym początku współpracy mogliśmy klientowi zaproponować bardzo konkurencyjne słowa kluczowe. Słowa kluczowe jakie zaproponowaliśmy : „drzewa ozdobne” , „krzewy ozdobne”. Dzięki odpowiedniej analizie mogliśmy wdrożyć odpowiednią zmianę w strukturze kategorii.
Kolejnym etapem było przygotowanie nowych unikalnych opisy na stronie jak i w kategoriach, które od razu zostały wdrożone. Poniżej przedstawiam jak wyglądały słowa kluczowe miesiąc po rozpoczęciu współpracy.
Działania SEO off-site :
Regularne pozyskiwanie linków wysokiej jakości poprzez publikację artykułów branżowych, tematycznych.
Rezultaty pozycjonowania sklepu Internetowego
N
a przestrzeni roku współpracy – 1 marzec 2019 w porównaniu do 1 marzec 2018 ruch organiczny wzrósł o 194%
Sklep internetowy Zgarden cały czas się rozwija, a widoczność z każdym dniem wzrasta. 24 sierpnia 2020 widoczność strony prezentuję się w następujący sposób:
Osiągnęliśmy aż :
- 330 słów kluczowych w top 3
- 1223 słów kluczowych w top 10
- 4351 słów kluczowych w top 50
Konkurencyjne słowa kluczowe znacznie zwiększyły swoje pozycje i wygenerowały spory ruch organiczny.
Pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania na dzień 25.08.2020
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami m.in: Pozycjonowanie lokalne, kampanie Google ADS i wiele więcej.