Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron WWW może zapewnić wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, pieniądze i popularność. Dodatkowo dzięki pozycjonowaniu strony możesz wejść na stronę główną Google i prześcignąć konkurencję. Skorzystaj z 20-letniego doświadczenia w pozycjonowaniu i produkcji reklam. Jesteśmy liderami w branży SEO. Istniejemy na rynku od 20 lat i przeprowadziliśmy tysiące kampanii reklamowych.
Pozycjonowanie Google
Zdecydowana większość osób kończy swoje wyszukiwanie na pierwszej stronie i nie szuka dalej.
Pozycjonowanie lokalne
Lokalny koszt pozycjonowania jest niski, liczba klientów jest duża, a efekty pozycjonowania szybkie.
Doświadczenie
Zostaw konkurencję w tyle! Skorzystaj z usługi pozycjonowania słów kluczowych w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych
Pozycjonowanie e-commerce to zespół działań mających na celu zwiększenie widoczności stron i sklepów internetowych w wyszukiwarkach internetowych. Dobra pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania to efekt systematycznej pracy, która przyczynia się do zwiększenia liczby odwiedzin klientów i zwiększenia sprzedaży. Nasza oferta to:
- Analiza witryny pod kątem czytelności i użyteczności dla robotów Google (audyt content marketingu)
- Dobór słów kluczowych, które wygenerują ruch na stronie
- Optymalizacja strony pod kątem widoczności w wyszukiwarce Google
- Praca nad zawartością witryny (content marketing)
- Reagowanie na zmiany w algorytmach Google i na działania konkurencji
Pozycjonowanie stron www doświadczenie sztab ekspertów skuteczność
Agencja reklamowa E-Prom zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych od prawie 20 lat. Nasza firma rozpoczęła swoją działalność jeszcze w czasach, gdy Internet dopiero pojawiał się w Polsce.
Agencja reklamowa E-prom na przestrzeni lat nieustannie ewoluowała, dostosowując się do dzisiejszego kształtu rynku internetowego i reklamy. Dlatego możesz być pewien, że dzięki zgromadzonemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie świadczyć usługi najwyższej jakości, zawsze zgodne z obowiązującymi trendami.
Bezpieczne metody
Stosujemy wyłącznie legalne metody.
Elastyczne umowy
Oferta dostosowana do Twoich potrzeb.
Doświadczenie
Jesteśmy na rynku od 20 lat! Wiemy co robimy!
Twój opiekun
Własny opiekun, który zawsze odbiera telefon.
Bezpieczne metody
Stosujemy wyłącznie legalne metody.
Elastyczne umowy
Oferta dostosowana do Twoich potrzeb.
Doświadczenie
Jesteśmy na rynku od 20 lat! Wiemy co robimy!
Twój opiekun
Własny opiekun, który zawsze odbiera telefon.
Trzy etapy pozycjonowania: szerokie lokalne sklepów www
Pozycjonowanie szerokie (znane również jako pozycjonowanie typu long tail) to bardzo popularna strategia SEO (search engine optimization). Polega na umieszczeniu dużej liczby bardziej złożonych fraz kluczowych i wygenerowaniu ruchu. Pozycjonowanie szerokie pozwala w krótkim czasie przyciągnąć duży ruch i zwiększyć sprzedaż.
Starannie zaplanowane i wdrożone strategie SEO na poziomie lokalnym przyniosły przedsiębiorstwom niewątpliwe korzyści. Jeśli prowadzisz lokalną firmę, to nie musisz rywalizować z konkurentami na poziomie krajowym. Skupienie się na Twojej miejscowości może przynieść dużo tańsze stawki i lepsze efekty pozycji słów kluczowych w wynikach wyszukiwania na słowo klucz np.: fryzjer Kraków.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to najbardziej skuteczny sposób promocji i reklamy. Skuteczne pozycjonowanie sklepów pozwala osiągnąć wiele korzyści biznesowych. Należy pamiętać, że wszystkie działania związane z pozycjonowaniem są czasochłonne, a więc należy uzbroić się w cierpliwość.
Dzięki pozycjonowaniu sklepów Internetowych zwiększymy liczbę wizyt w sklepie e-commerce, poprawimy widoczność Twojej marki w Internecie oraz skutecznie rozreklamujemy Twój sklep internetowy, co w efekcie przełoży się na zwiększenie zysków w sklepie internetowym.
Optymalizacja SEO sklepu internetowego
Audyt SEO to analiza Twojej strony internetowej oraz jej otoczenia w oparciu o elementy decydujące o jej widoczności w wyszukiwarce Google. Celem audytu strony internetowej jest wyszukanie i wskazanie elementów, które należy zmienić, poprawić lub usunąć, aby uzyskać najwyższą pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google.
Zasadniczo pozycjonowanie dzielimy na działania on-site oraz off-site. Techniczna optymalizacja jest częścią działań on-site, czyli takich, które wymagają wdrożenia w obrębie strony internetowej. Nie bez powodu optymalizacja techniczna strony internetowej uznawana jest za najtrudniejszy aspekt SEO.
Podstawową zaletą poprawnie zoptymalizowanej technicznie strony jest osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Optymalizacja techniczna ma na celu wyeliminowanie błędów związanych z crawlowaniem i indeksowaniem strony przez roboty Google.
Zadbana i piękna strona internetowa może wzbudzić zainteresowanie odwiedzających i pomóc zwiększyć obroty firmy.
Optymalizacja treści to dostosowanie tekstu do wymagań wyszukiwarek, aby zwiększyć pozycję strony w wynikach wyszukiwania. To bardzo ważny element w procesie pozycjonowania, gdyż decyduje o zgodności strony z zapytaniem na podstawie treści.
Pierwszy etapem związanym z pozycjonowaniem stron internetowych jest wykonanie analizy i doboru odpowiednich słów kluczowych. Sprawdzana jest obecna widoczność sklepu, jego asortyment, kategorie produktowe i treści blogowe. Na tej podstawie przygotowywana jest poprawna struktura oferty (o ile wymaga poprawienia) i dobierane są pod nią słowa kluczowe, która najlepiej ją opisują.
Bardzo ważne jest wyselekcjonowanie odpowiednich słów, ponieważ nie wszystkie słowa wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkownika są słowami sprzedażowymi, albo takimi które generują ruch.
Zdecydowana większość fraz kluczowych to zapytania informacyjne. Algorytmy wyszukiwarek nauczyły się rozpoznawać intencje użytkowników, stąd decydujące jest dobranie odpowiednich słów kluczowych pod intencje użytkownika.
SEO - Link building Kampanie ogłoszeniowe Artykuły sponsorowane
Pozycjonowanie stron zawsze było kojarzone z pozyskiwaniem linków z innych stron internetowych. Kiedyś zadanie to było stosunkowo proste, ponieważ ilość była ważniejsza niż jakość. Eksperci z Google dokonali wielu zmian w algorytmach odnośnie link buildingu. Oznacza to że dawno stosowane metody przetwarzania nie są już skuteczne. Obecnie trzeba pozyskiwać wartościowe linki, które będą kierować do strony. Celem link buildingu jest zwiększenie zaufania domeny w wyszukiwarce Google - przez co pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania będą wzrastać.
Zareklamuj się za pośrednictwem naszej agencji reklamowej, a będziesz widoczny na wszystkich największych portalach ogłoszeniowych w Polsce! Zapraszamy do skorzystania z naszych usług, które obejmują rzetelne reklamowanie firmy na największych portalach ogłoszeniowych takich jak OLX, Sprzedajemy czy Gumtree. Zapewniamy promocję Twojego biznesu w Internecie oraz rzetelnie przygotowane ogłoszenia. Dzięki kampanii ogłoszeniowej dywersyfikujemy również linki przez co pozycjonowanie stron jest naturalne.
Ogromną zaletą reklamy sponsorowanej jest możliwość dotarcia do nowych odbiorców serwisów, na którym będą zamieszczane materiały promocyjne. Autopromocja w zewnętrznej witrynie internetowej na temat związany z Twoją firmą jest szczególnie przydatna, gdy będzie kierowana do osób zainteresowanych danym obszarem.