fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

KLIENT:
TEMAT:
Kampanie SEM i PPC
// przenosimy działalność do internetu

Oszukać koronawirusa

P

oszczęściło, się naszemu klientowi, ponieważ współpracę z agencją reklamową e-prom rozpoczął jeszcze przed kryzysem spowodowanym pandemią. BoBoQ to dystrybutor dodatków, z których powstaje Bubble Tea – czyli „herbaty z kulkami” pochodzącej z Tajwanu. Po raz pierwszy mogliście spróbować jej w galeriach handlowych. Obecnie na skutek pandemii koronawirusa działanie takich punktów jest mocno ograniczone. Zamknięcie galerii handlowych mogłoby doprowadzić producenta do bankructwa, a jednak dzisiaj jego sprzedaż bije kolejne rekordy. Jak to się stalo? Nasz zespół sprzedażowy, zdążył rozkręcić sprzedaż produktów skupiając się na kliencie detalicznym, jeszcze przed wejściem restrykcji i ograniczeń związanych z lokalami gastronomicznymi/ galeriami handlowymi. Dzisiaj, Bubble Tea gości w domach tysięcy klientów a e-prom już uruchamia kanały sprzedaży zagranicznej: pierwsi klienci zamawiają produkty z Niemiec, Francji czy Anglii. Restauracyjny przysmak zamienił w się w domowy niezbędnik. Bubble Tea tworzą i popijają samodzielnie nawet dzieciaki, które pozostały w swoich domach na czas nauki zdalnej. Poznaj historię sukcesu, którą współtworzą pracownicy naszej agencji reklamowej.

 

Kompleksowe case - study dotyczące przenosin sklepu z galerii handlowej do sieci
// praca u podstaw

Przeniesienie sprzedaży do Internetu. Zaczęliśmy od grafiki i logo!

K

upujesz to, co widzisz! Grafika odgrywa nieodłączną rolę w procesie sprzedażowym. Dobrze zaprojektowane etykiety lub ciekawie stworzone logo wręcz woła do klienta – „kup mnie! Już dziś!”. To właśnie dlatego pierwszym etapem na jakim się skupiliśmy były projekty graficzne. O tym jak one powstawały opowie moja koleżanka Joanna Słomka, która w naszej firmie jest grafikiem komputerowym.

Jak wyglądał proces przygotowywania loga i pozostałych materiałów graficznych dla BoBoQ?

Odpowiada Joanna Słomka – Graphic Designer w firmie e-prom.

Logo wcześniej istniało, ale miało kilka podstawowych błędów, dlatego trzeba było poprawić jego wygląd – zbyt dużo elementów oraz symboli. Mamy tutaj: lupę, rurkę z „l”, dwa razy nazwa oraz hasło. Logo nie byłoby czytelne w wielu okolicznościach. Stare logo było ciężkie do zastosowania w Internecie – zdjęcie profilowe Facebook oraz Instagram powinny być zbliżone do koła lub kwadratu. W przypadku zastosowania starego logotypu napis: „molekularna fabryka smaku” – stawał się zupełnie nieczytelny. ( Po prawej nowa wersja logotypu. )

 

Porównanie logotypów (po lewej stare logo z zaznaczoną charakterystyczną literą l, po prawej nowa wersja logo)
// planowanie zmian

Jak wyglądał w takim razie rebranding?

P

ostanowiliśmy zaczepić się o jeden symbol – była nim rurka stworzona z litery „l”. Dodatkowo zmieniliśmy lupę w bąbelek o organicznym kształcie. Dało to logotypowi lekkości, jest on czytelny zarówno w wersji digital jak i na opakowaniach. Można stosować go w różnych kolorach i nie zmienia to jego charakteru. Tworzenie organicznego logo zostawia duże pole do popisu. np pociągnęliśmy tą stylistykę dalej w grafikach na Allegro ( kolory i kształty są spójne z logo), na kubkach z napisem Bubble Tea itp.

Stylistyka przykładowej aukcji Allegro. Motyw organicznego koła przewija się w każdym elemencie kreacji marki.

C

hyba największą zmianą był rebranding opakowania. Chcieliśmy, żeby było bardziej charakterne i wyglądało fajnie szczególnie na zdjęciach. Najważniejsze było dodać koloru temu wszystkiemu i wstawić widoczny napis BubbleTea (mimo iż promujemy nową markę Molecula, nie możemy zapominać że sam ten napój jest wypromowany jako Bubble Tea). Szczególnie, że w tym czasie Quebonafide wypromował Bubble Tea w Polsce swoją piosenką.

Ogólnie dla Molecula stworzyliśmy stronę, logo, opakowania kubki, grafiki na social media, grafiki na Allegro. Głównymi założeniami było „odmłodzenie” marki, i skierowanie komunikatów wizualnych do naszej grupy odbiorczej czyli młodych osób. Chcieliśmy, żeby pokazywanie się z naszym produktem było „fajne” i kojarzyło się z czymś owocowym, kolorowym i przyjemnym”.

Nowe projekty etykiet zwiększyły sprzedaż i zainteresowanie produktem.
// łańcuch dostaw i marketplace

Magazynowanie i eksport towarów – Allegro, eBay, Amazon

J

ak wyglądało rozpoczęcie sprzedaży za granicą? Kto był pierwszym klientem, który kupił Bubble Tea za granicą? Odpowiada Bartłomiej Ignacyk Specjalista do spraw handlu i marketingu w firmie e-prom.

Po niewątpliwym sukcesie sprzedaży na naszym rodzimym rynku przyszedł czas, aby otworzyć się na rynki zagraniczne. Zaczęliśmy od Wielkiej Brytanii oraz Niemiec, gdzie najpopularniejszymi kanałami sprzedaży są eBay oraz Amazon.

Wystawianiem aukcji na eBay zajmujemy się już od lat i w tym czasie przygotowaliśmy ich już wiele. Założenie konta, weryfikacja niezbędnych danych firmy, a następnie założenie i konfiguracja konta PayPal do przyjmowania płatności to podstawowe czynności, które wykonaliśmy je jako pierwsze. Pamiętaliśmy też o zdjęciu limitów płatności na koncie PayPal, aby nagły napływ zamówień nie spowodował przekroczenia limitu, a co za tym idzie przestoju w sprzedaży. Następnie przyszła pora na przygotowanie opisów aukcji, szablonu, analizę słów kluczowych oraz ustawienie warunków wysyłki i dostawy oraz zwrotów. Zdecydowaliśmy też, że korzystne będzie wykupienie sklepu na eBay, dzięki czemu zyskaliśmy dostęp do większej liczby opcji promowania produktów naszego klienta. Od razu skorzystaliśmy z opcji ‘multy buy”, czyli narzędzia, które automatycznie nalicza rabat gdy klient zamawia więcej niż jedną sztukę produktu, co zachęca do składania większych zamówień.

 

Funkcja multi buy na e-bay pozwala na zaoferowanie rabatu klientom, jeżeli zakupią więcej niż 1 produkt.

P

ierwsze zamówienie zostało złożone dość szybko, bo już następnego dnia po przygotowaniu pierwszej aukcji na eBay. Klientka z Berlina zdecydowała się na malinowe Bubble Tea. Dzięki szybkiej wysyłce i dostawie mogła się cieszyć jej smakiem już po kilku dniach, co potwierdziła, zostawiając pierwszy komentarz na naszym koncie.

 

Pozytywny feedback
// działania prowadzone na amazonie

Rozpoczęcie sprzedaży na Amazonie – dopinanie formalności

P

o rozpoczęciu sprzedaży na eBay zajęliśmy się konfiguracją konta na Amazonie. Tutaj sprawa jest nieco bardziej skomplikowana: aby rozpocząć sprzedaż produktów spożywczych konieczne jest zyskanie zgody Amazona. Wysłanie wniosku o pozwolenie wraz z dokładnymi zdjęciami produktu nie zajęło nam dużo czasu, jednak oczekiwanie na zatwierdzenie zajmuje zwykle kilka dni. Po pozytywnej weryfikacji musieliśmy uzyskać kolejną zgodę – tym razem na sprzedaż produktów marki ‘molecula’, co również udało się nam zrealizować.

Mamy to! Uzyskaliśmy zgodę na sprzdaż Bubble Tea na Amazonie.
// rozpoczynamy działania związane z własnym sklepem

Własny sklep internetowy – marzenie każdego sprzedawcy

P

owodów do założenia własnego sklepu internetowego jest wiele. Jednym z nich jest brak prowizji od sprzedaży, pełna możliwość konfiguracji swoich produktów oraz promocji. Koordynacją całego procesu sprzedaży zajął się w naszej firmie Artur Kurzydło, który nadzorował w naszej firmie pracę całego działu SEO oraz programistów tworzących stronę internetową. Był to kolejny krok dla Naszego Klienta. 12 Października założyliśmy sklep internetowy. Sklep jest dostępny pod adresem https://bubbletea-sklep.pl/. Powstał na platformie nazwanej Prestashop, która pozwala na ogromne możliwości konfiguracyjne. Zastosowane przez nas technologie i wtyczki to: Paczkomaty 24/7 – umożliwiające bezproblemową wysyłkę towarów do paczkomatów, Furgonetka – dzięki której możemy sprawniej zarządzać zamówieniami, automatycznie generujemy dokumenty przewozowe oraz możemy analizować cały proces przesyłki, PayU – wtyczka umożliwia szybkie płatności online na 18 dynamicznie rozwijających się rynkach oraz Szybkie zakupy Pro – umożliwiające klientom np. logowanie przez Facebooka, projektowanie bloków zakupowych czy prosty i kompaktowy formularz zamówienia. Dodatkowo zostały zastosowane: Custom popup notification, Open Graph oraz Certyfikat SSL pozwalający na wykonane odpowiedniego przekierowania 301 aby uzyskać jeden adres URL.

Własny sklep Bubble Tea – już jest!

To dopiero pierwszy miesiąc sprzedaży a strona jest już bardzo dobrze widoczna w Google generuje duży odsetek sprzedaży, co potwierdzają poniższe raporty SEO:

Wyniki mówią same za siebie
Wyniki mówią same za siebie
Wyniki mówią same za siebie
Wyniki mówią same za siebie
// social media i influencerzy

Social media i współpraca z influencerami – młodzieżowo, kolorowo po prostu pysznie!

D

Do promocji sklepu internetowego użyliśmy wszystkich możliwych kanałów – Facebook, Twitter, Pinterest, Facebook a nawet Tik-tok – który jest teraz nowym medium skupiającym głównie młodsze osoby! Klienci polubili ciekawą stylistykę. Do współpracy zostali zaproszeni młodzi youtuberzy, którzy zaczęli publikować na swoich oraz naszych kanałach filmiki z przygotowywania domowego Bubble Tea. Nie zabrakło również postów od Naszych Klientów, którzy sami podsyłają materiały i zdjęcia. Jedynym zdaniem marka żyje i ma się bardzo dobrze a przecież właśnie o to chodziło!

 

Tańczące banany, nawiązania do popkultury, materiały wideo – na profilu BoBoQ Polska dzieje się bardzo dużo!
Klienci polubili markę chętnie włączając się w dyskusję, podsyłając własne zdjęcia czy materiały.
// sukces w dobie kryzysu

Sukces i wysoka sprzedaż w branży spożywczej w trakcie ograniczeń Covid-19?

T

ak, nam się udało! Wszystko jest możliwe. Wystarczy zaangażowanie osób które znają się na tym co robią, pasja i wiedza, którą znajdziesz wśród pracowników agencji reklamowej e-prom. Poznałeś już część naszego zespołu sprzedażowego, zapraszamy Cię do nawiązania współpracy z naszą firmą. Działamy kompleksowo – pozycjonowanie, prowadzenie social media, projekt ulotek czy sklepu internetowego. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Każde przedsiębiorstwo współpracujące z agencją reklamową e-prom ma stałego opiekuna, który będzie z Tobą w ciągłym kontakcie. Firmy rozwijające się z naszą agencją reklamową „rosną” dużo szybciej podbijając coraz nowsze rynki sprzedażowe! Kliknij tutaj i umów się na spotkanie, rozmowę telefoniczną lub przygotowanie oferty majowej.

// zaufaj fachowcom

Jak o nas mówią?

Domki nad Potokiem
Domki nad Potokiem
Strona wykonana przez firmę E-Prom wygląda znakomicie i ładuje się bardzo szybko. Jesteśmy bardzo zadowoleni!
Wymiana.com
Wymiana.com
Współpraca z E-Prom była dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Zespół tej firmy wykazał się dużą kreatywnością!
EcoEnergy Drive
EcoEnergy Drive
Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy! Polecamy każdemu, kto szuka profesjonalnych i skutecznych rozwiązań.
PWSZ
PWSZ
Profesjonalne podejście do klienta, bogata oferta świadczonych usług i terminowe wykonanie powierzonych zadań.
T&E Herbalists Ltd
T&E Herbalists Ltd
Jesteśmy zachwyceni współpracą! Pełny profesjonalizm i podejście! Częsty kontakt z nami i konsultacje, sprawnie i terminowo.
Bubbles&Candies
Bubbles&Candies
Nasza współpraca z E-Prom trwa już dobrze ponad rok. Jesteśmy zachwyceni ich profesjonalizmem i stałą opieką!
Zaslony-firany.pl
Zaslony-firany.pl
Współpracujemy z E-prom na tyle długo, aby widzieć efekty ich działań. Na bieżąco korzystamy z ich wiedzy i doświadczenia.
Rak - Bis
Rak - Bis
Polecam w 100%. Odkąd E-prom zajął się pozycjonowaniem mojej strony widzę realny przyrost klientów z sieci.