Pozycjonowanie lokalne
Strategia pozycjonowania lokalnego jest odpowiednia i bardzo efektywna w przypadku firm, których profil działalności ma charakter regionalny. W ramach usługi pozycjonowania lokalnego agencja E-Prom podpowiada klientom, jak zbudować lub zoptymalizować stronę, aby była widoczna w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe. Oferujemy także optymalizację firmowych wizytówek w Mapach Google i aktualizację kont Google Moja Firma, ponieważ to one pojawiają się najczęściej w wynikach wyszukiwania z określoną lokalizacją.
Analiza fraz kluczowych
W oparciu o Twoją działalność wyłonimy frazy, które są najchętniej googlowane w Twoim regionie.
Pozycjonowanie lokalne
Lokalny koszt pozycjonowania jest niski, liczba klientów jest duża, a efekty pozycjonowania szybkie.
Doświadczenie
Zostaw konkurencję w tyle! Skorzystaj z usługi pozycjonowania słów kluczowych w wyszukiwarce Google.
Lokalne SEO
Wyszukiwarka Google automatycznie dopasowuje wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Geolokalizacja jest korzystna nie tylko dla indywidualnych użytkowników, ale również dla właścicieli firm, którzy chcą pozyskać klientów znajdujących się w danej lokalizacji. Jeśli internauta dopisze do słów kluczowych nazwę miejscowości, powiatu, regionu lub województwa, wówczas lista wyników wyszukiwania zostanie zawężona do pozycji z tego obszaru.
Pozycjonowanie lokalne to działanie optymalizujące koszt usług SEO, ponieważ słowa kluczowe i frazy powiązane bezpośrednio z określoną lokalizacją są mniej konkurencyjne, czyli można je pozycjonować szybciej i taniej.
Pozycjonowanie lokalne stron czy warto? co zyskasz? w czym pomaga?
Pozycjonowanie lokalne jest bardzo korzystne, ponieważ nakierowanie na wyniki w wymiarze lokalnym pozwala pozyskać klientów z danego terenu: miasta, powiatu czy województwa. Dotyczy to nie tylko stałych mieszkańców, ale także tzw. klientów spontanicznych, okazyjnie przebywających na danym obszarze, poszukujących określonych towarów i usług. Aby dotrzeć do tego typu klientów, należy odpowiednio skonfigurować stronę internetową oraz reklamy, a także rzetelnie i w sposób kompletny uzupełnić informacje na koncie Google Moja Firma. Ta wirtualna wizytówka biznesowa, zawierająca dane teleadresowe, adres strony internetowej oraz galerię zdjęć, gdzie można zaprezentować sklep i produkty, zachęca klientów do skorzystania z oferty.
SEO lokalne - optymalizacja analiza fraz
Optymalizacja strony odgrywa kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Aby jednak można było wykonać optymalizację, niezbędny jest Audyt SEO. Istotne jest to, aby słowa i frazy kluczowe wraz z nazwą miejscowości, powiatu lub województwa, pojawiały się w wielu elementach firmowej witryny. Ten zabieg pozwala algorytmom Google powiązać stronę z wynikami wyszukiwania dotyczącymi danego obszaru. Optymalizując stronę pod tym kątem, należy ustalić niezbyt szeroką pulę słów kluczowych i fraz powiązanych z nazwami miejscowości. Uchroni to witrynę przed obniżeniem rankingu z powodu przesycenia strony słowami kluczowymi i przed filtrami antyspamowymi.