Projektowanie banerów
Dobrze zaprojektowany baner graficzny stanowi gwarancje, że odbiorca zainteresuje się zaprezentowaną treścią. Kreatywna grafika umieszczona na banerze sprawi, że klient zaciekawi się i zapozna z treścią umieszczoną na banerze graficznym. Pod tym względem banery graficzne znacząco deklasują klasyczne reklamy tekstowe – znacznie skutecznie przyciągają bowiem wzrok odbiorcy.
Projekt baneru - sposób na reklamę w Google Ads
Sztandarowym przykładem zastosowania banerów graficznych są kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords). Projektując banery graficzne do tego typu kampanii marketingowej trzeba jednak zdawać sobie sprawę z wielu wytycznych i ograniczeń. Przygotowanie materiałów graficznych do internetu różni się bowiem od tworzenia tradycyjnych form marketingu takich jak na przykład projektowanie plakatów. Chodzi tutaj o dopasowanie zaprojektowanych grafik do wymagań stawianych przez Google względem rozmiaru jak i upewnienie się, iż wszystkie banery graficzne będą mieścić się w zadanych ramach wielkości pliku graficznego (do 150 KB) oraz dopuszczalnych formatach plików.
Banery graficzne - jak przekonać klientów do zakupu?
Zaprojektowanie banerów graficznych najlepiej jest zlecić sprawdzonej agencji marketingowej. W historii naszej firmy przeprowadziliśmy już bardzo wiele kampanii reklamowych z wykorzystanie banerów graficznych. Mają zatem Państwo pewność, iż przygotowane kreacje graficzne odznaczać będą się najwyższą jakością oraz w skuteczny sposób zachęcą klientów do zapoznania się z ich treścią.
Decydując się na banery graficzne w naszej firmie, dostają Państwo gwarancję unikalnego projektu graficznego oraz atrakcyjnej ceny.
– Piotr Karp, kierownik działu graficznego