Audyt SEO
Raport
Po zakończeniu naszych działań otrzymasz jasny i czytelny raport na temat swojej strony.
Plan
Wskażemy kierunki które pozwolą zwiększyć Twoje zasięgi w sieci i ułatwią dotarcie do klientów.
Doświadczenie
Nasz audyt przygotuje dla Ciebie zespół z wieloletnim doświadczeniem. Ich praca jest najwyższej jakości.
Audyt strony internetowej
Wykonanie audytu SEO należy zlecić zawsze podczas tworzenia nowej strony internetowej. Począwszy od etapu planowania, poprzez realizację, aż do finalnego uruchomienia witryny, warto konsultować się ze specjalistą SEO, aby uniknąć żmudnych poprawek, opóźniających prawidłowe i efektywne funkcjonowanie firmowej strony. O audycie SEO należy pamiętać także w trakcie funkcjonowania witryny, ponieważ brak aktualizacji i niedostosowanie się do aktualnych trendów i wytycznych Google, skutkuje gorszą widocznością w wynikach wyszukiwania.
Postaw na skuteczne pozycjonowanie!
Audyt SEO online
Zlecając audyt SEO należy wziąć pod uwagę doświadczenie agencji marketingowej, jej dotychczasowe realizacje i rekomendacje klientów. Profesjonalizm specjalistów SEO, mających wykonać audyt można ocenić już na etapie planowania, który powinien uwzględniać między innymi:
- sprawdzenie unikalności tytułów,
- nasycenie ich słowami kluczowymi.,
- analiza opisów meta,
- sporządzenie listy najlepszych słów kluczowych,
- analiza jakości linków URL,
- Optymalizacja długości tekstów na podstronach.
Audyt stron internetowych
Poprawność i wartość audytu SEO należy oceniać dopiero po wprowadzeniu niezbędnych zmian na stronie internetowej, jakie zalecili specjaliści SEO. Dlatego warto wykonać je bezpośrednio po audycie, aby jak najszybciej dostrzec korzystne efekty. Zastosowanie się do zaleceń określonych w raporcie SEO skutkuje przede wszystkim lepszą pozycją witryny w rankingu stron oraz zwiększoną widocznością w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych i fraz. To zaś wiąże się ze zwiększonym ruchem na stronie, pozyskaniem większej liczby klientów i wzrostem obrotów firmy.
Dobrą praktyką jest systematyczne przeprowadzanie audytu SEO, aby nadążać za konkurencją i nowoczesnymi trendami. Warto przy tym zachować sporą dozę cierpliwości, ponieważ zmiany wprowadzone na stronie, są indeksowane przez algorytmy niestety dużo wolniej, niż się spodziewamy.