Kampanie Google ADS - Reklamy Google ADS
Prowadzenie kampanii Google Ads nie jest prostą sprawą, ponieważ wymaga specjalistycznej wiedzy, którą można zdobyć m.in. poprzez systematyczne uczestnictwo w kursach Google Ads, zwieńczone zdobyciem odpowiednich certyfikatów. Aby kampanie Ads przyniosły oczekiwany efekt, w postaci wysokiego zwrotu z inwestycji przeznaczonych na reklamę, wysoki poziom wiedzy musi iść w parze z doświadczeniem.
Reklamy Google ADS
W zakresie reklam Google Ads nasza agencja oferuje całościowe opracowanie strategii reklamowej, jej wdrożenie oraz bieżące monitorowanie efektów za pośrednictwem specjalistycznych narzędzi, ułatwiających optymalizację kampanii. Pierwszym krokiem jest analiza pozycji Twojej firmy oraz działań bezpośredniej konkurencji. Następnie ustalamy odpowiednie słowa kluczowe, określamy optymalny budżet i zasięg kampanii oraz grupy docelowe. Kolejnym etapem jest przygotowanie i uruchomienie kampanii w programie Ads oraz jej monitorowanie. Kontrolowanie rezultatów i wydatków jest udokumentowane w formie cyklicznych raportów z przeprowadzonych działań i osiąganych efektów. Ważnym etapem naszej współpracy z klientami jest także modyfikacja kampanii Ads, tak aby osiągać jeszcze lepsze efekty w ramach ustalonego budżetu. Tak, aby obsługa sklepów internetowych wspomagana reklamami, przynosiła wymierne korzyści finansowe.
Czym jest Google Ads?
Google Ads, dawniej Google AdWords to program reklamowy online stworzony przez Google. Oparty na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google oraz na witrynach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Dzięki tej formie reklamy internetowej Twój biznes może się rozwijać, docierając do nowych klientów. W systemie Google Ads można tworzyć linki sponsorowane poprzez wybór słów kluczowych, które po wpisaniu przez internautów w wyszukiwarkę wyświetlą reklamę Twojej strony internetowej. Można także promować swoją witrynę, usługi i asortyment wybierając określone strony internetowe, na których wyświetlana będzie reklama Google Ads. Warto wiedzieć, że pozycja linku sponsorowanego Google Ads w wynikach linków reklamowych jest ustalana na podstawie wyniku jakości tej reklamy oraz maksymalnej stawki CPC, która jest ustalana przez reklamodawcę i określa najwyższą kwotę, jaką zgodził się zapłacić za kliknięcie swojej reklamy.
Główne zalety programu reklamowego Google Ads to: elastyczność, brak barier geograficznych i czasowych, dostęp do konkretnej grupy odbiorców, możliwość badania konsumentów i testowania różnych typów reklam, kontrola kosztów i sprawdzanie wyników kampanii. Zasadniczym wyróżnikiem programu Google Ads (Google AdWords) jest płatność tylko za wyniki. Reklamodawca samodzielnie decyduje ile chce wydać i płaci tylko wtedy, gdy internauta wejdzie w interakcję z jego reklamą, np. kliknie reklamę tekstową lub obejrzy reklamę wideo. Wykorzystaj te atuty, dodając do nich swobodę w określeniu stawki i relatywnie niski koszt kampanii, o który zadbają specjaliści w naszej agencji, nadzorując Twój budżet reklamowy.
Kampanie reklamowe Google Ads: skuteczne celne wartościowe
Kampanie reklamowe Google Ads umożliwiają pokazanie oferty Twojej firmy potencjalnym klientom za pośrednictwem: wyszukiwarki Google, serwisu Gmail, reklam wideo na YouTube, reklam aplikacji, map Google oraz milionów stron internetowych sieci partnerskiej Google (Google AdSense). Dzięki tym kampaniom szybko i precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych klientów, ponieważ linki sponsorowane zwrócą ich uwagę, dokładnie wtedy, gdy będą szukać informacji o ofercie związanej ściśle z Twoją branżą. Co więcej, reklama typu remarketing będzie „śledzić” użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www lub sklep internetowy, co ułatwia dotarcie do nich, aby ponownie rozważyli skorzystanie z Twojej oferty i usług.
Cele kampanii Google Ads mogą być różne: zwiększenie ruchu na stronie internetowej, wzrost liczby połączeń telefonicznych i zapytań mailowych, instalacja aplikacji, subskrypcja newslettera, sprzedaż określonej kategorii produktów lub obniżenie kosztów innych form reklamy.