Kampanie ADS
Kampanie Ads prowadzimy również na poniższych serwisach:
Platforma e-commerce przeznaczona dla firm, jak i klientów indywidualnych.
Największa platforma e-commerce na świecie, założona w 1994 roku.
Założony w Anglii serwis aukcyjny i e-commerce.
Sieć reklamowa Google - pozostałe kampanie reklamowe na platformach sprzedażowych
Kampanie Google Ads są najczęściej spotykanym działaniem w temacie kampanii reklamowych, a sama reklama Google Ads jest jedną z najbardziej znanych reklam wśród osób zajmujących się prowadzeniem sklepów internetowych. Jednakże w sieci reklamowej, Google Ads nie jest jedynym rodzajem, gdyż kampanie reklamowe można przeprowadzać na każdej platformie sprzedażowej – Amazon, Ebay, Empik czy Erli. Odpowiednio skonfigurowane kampanie pozwalają, tak jak w przypadku reklamy Google Ads, na precyzyjne docieranie do określonej grupy docelowej, umożliwiają mierzenie efektywności kampanii i dostosowywanie jej na bieżąco, aby uzyskać coraz lepsze wyniki.
Kampanie reklamowe na Erli E-Bay Amazon
Prowadzenie kampanii reklamowych na poszczególnych platformach sprzedażowych ma na celu docieranie do szerokiego grona odbiorców i potencjalnych klientów w celu zwiększania sprzedaży. Pozwalają na zwiększenie widoczności produktów, ruchu na stronie sprzedawcy oraz oczywiście zwiększenie sprzedaży. Można to osiągnąć dzięki odpowiedniej konfiguracji reklam i dostosowaniu ich do poszczególnych grup docelowych.
Reklamy te pozwalają również na dokładne śledzenie wyników kampanii i dostosowywanie strategii marketingowej na podstawie wyników. Wśród najczęściej wybieranych reklam są reklamy produktowe, reklamy graficzne oraz czasami filmy i spoty reklamowe. Reklamy graficzne wyświetlane są na różnych stronach na danej platformie, takich jak strony produktowe czy w kategorii produktów. Z kolei reklamy produktowe to reklamy wyświetlane na stronach produktów, które prezentują zdjęcie, cenę i tytuł danego produktu. W niektórych przypadkach reklamy wyświetlane są również poza platformą, na przykład w wynikach wyszukiwania Google.
Wskaźniki efektywności kampanii reklamowej
Aby zwiększyć efektywność reklam w internecie, można połączyć kampanie Google Ads z reklamami na określonych platformach. Może to wówczas przynieść jeszcze lepsze rezultaty i zwiększyć sprzedaż. Kampania Google Ads może zostać wykorzystana przez firmy do promowania swoich kampanii na Erli, Empik, Ebay oraz Amazon poprzez narzędzie Google Display Network, czyli sieci reklamowej Google.
W ten sposób możliwe jest wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google oraz na różnych stronach internetowych, na których są wyświetlane reklamy z Google Ads. Dzięki temu zwiększa się skuteczność kampanii Google Ads połączonej z kampaniami z poszczególnych platform.