Czym jest pozycjonowanie lokalne stron internetowych?
Pozycjonowanie ⭐ to zespół działań mających na celu zwiększenie widoczności stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych. Działania pozycjonujące obejmują nie tylko ogólne wyniki wyszukiwania, zawierające wybrane słowa kluczowe i frazy, ale także wyniki zawężone do zasięgu lokalnego. Strategia pozycjonowania lokalnego jest odpowiednia i bardzo efektywna 📈. w przypadku firm, których profil działalności ma charakter regionalny. Ich działania pozycjonujące powinny być ukierunkowane na zwiększenie widoczności firmowych witryn w wynikach wyszukiwania związanych z daną miejscowością, województwem, regionem lub powiatem. ✅Podstawowym czynnikiem pozycjonowania lokalnego jest określenie ścisłego zasięgu – obszaru, na jakim firma chce pozyskiwać klientów i jest w stanie ich bezproblemowo obsłużyć. Obecność w internetowych katalogach lokalnych oraz kompletna wizytówka Google Moja Firma to pierwszy krok na drodze do sukcesu.
Pozycjonowanie lokalne: geolokalizacja
Wyszukiwarka Google automatycznie dopasowuje wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Oznacza to, że dzięki określeniu pozycji internauty (za pomocą technologii GPS, a więc bardzo dokładnie) wyniki wyszukiwania są precyzyjnie dostosowane do jego potrzeb i do zapytania wpisanego w okno wyszukiwarki. Geolokalizacja jest korzystna nie tylko dla indywidualnych użytkowników, ale także dla właścicieli firmowych stron internetowych, którzy chcą pozyskać klientów znajdujących się w danej lokalizacji. Jeśli internauta dopisze do słów kluczowych nazwę miejscowości, powiatu, regionu lub województwa, wówczas lista wyników wyszukiwania zostanie zawężona do pozycji z tego obszaru.

Czy warto pozycjonować się lokalnie?
Pozycjonowanie lokalne jest bardzo korzystne, ponieważ nakierowanie na wyniki w wymiarze lokalnym pozwala pozyskać klientów z danego terenu: miasta, powiatu czy województwa. Dotyczy to nie tylko stałych mieszkańców, ale także tzw. klientów spontanicznych, okazyjnie przebywających na danym obszarze, poszukujących określonych towarów i usług. Aby dotrzeć do tego typu klientów należy odpowiednio skonfigurować stronę internetową oraz reklamy, a także rzetelnie i w sposób kompletny uzupełnić informacje na koncie Google Moja Firma. Ta wirtualna wizytówka biznesowa, zawierająca dane teleadresowe, adres strony internetowej oraz galerię zdjęć, gdzie można zaprezentować sklep i produkty, zachęca klientów do skorzystania z naszej oferty. Warto wiedzieć, że zarówno konto Google Moja Firma, jak i profil w Google+ pozwala użytkownikom na pozostawienie opinii na temat obsługi, jakości i cen produktów. Komentarze i noty wystawione przez internautów wpływają bezpośrednio na pozyskiwanie kolejnych klientów, dlatego warto zadbać o to, aby opinie były pozytywne i zachęcały do skorzystania z usług Twojej firmy.
Pozycjonowanie lokalne: optymalizacja strony i SEO
Optymalizacja strony odgrywa kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym👈. Aby jednak można było wykonać optymalizację niezbędny jest Audyt SEO. Istotne jest to, aby słowa i frazy kluczowe wraz z nazwą miejscowości, powiatu lub województwa, pojawiały się w wielu elementach firmowej witryny. Ten zabieg pozwala algorytmom Google powiązać stronę z wynikami wyszukiwania dotyczącymi danego obszaru. Optymalizując stronę pod tym kątem, należy ustalić niezbyt szeroką pulę słów kluczowych i fraz powiązanych z nazwami miejscowości. Uchroni to witrynę przed obniżeniem rankingu z powodu przesycenia strony słowami kluczowymi i przed filtrami antyspamowymi. Warto wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne to działanie optymalizujące koszt usług SEO, ponieważ słowa kluczowe i frazy powiązane bezpośrednio z określoną lokalizacją są mniej konkurencyjne, czyli można je wypozycjonować szybciej i taniej 📊. W ramach usługi pozycjonowania lokalnego agencja E-Prom podpowiada klientom, jak zbudować lub zoptymalizować stronę, aby była widoczna w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe oraz frazy. Oferujemy także optymalizację firmowych wizytówek w Mapach Google i aktualizację kont Google Moja Firma, ponieważ to one pojawiają się najczęściej w wynikach wyszukiwania z określoną lokalizacją.Agencja Marketingowaile kosztuje sklep internetowyIle kosztuje stworzenie reklamy na Facebookukoronawirus marketingmarketing internetowyNajlepsza reklamaobsługa firmowego facebookaobsługa sklepów internetowychobsługa social mediówoptymalizacja stron internetowychpozycjonowanie sklepu internetowegoprowadzenie fanpage na facebookuprowadzenie profilu na facebookuReklama firmy jak zrobićreklama na Facebookureklama poprzez Facebooksocial mediaSprzedawanie na Allegrosprzedaż alegrosprzedaż online