Projektowanie logo
Rozpoznawalność danej firmy lub marki ma ogromne znaczenie, jeżeli zależy nam na osiągnięciu sukcesu w branży. To, w jaki sposób zaprojektowane jest firmowe logo oraz co sobą komunikuje, ma olbrzymi wpływ na to jak postrzegać będą Was klienci.
Projektowanie logotypów - daj się zapamiętać klientom
Badania naukowe jasno pokazują, że jesteśmy zawsze skłonni chętniej wybrać markę, którą już znamy. Człowiek czuje się dużo bardziej komfortowo w otoczeniu czegoś, z czym jest już zaznajomiony (w tym wypadku z logo danej firmy). Z tego też względu projektowanie logo ma tak duże znaczenie w biznesie. Chwytliwe i zapadające w pamięć logo pozwoli Ci zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty. Dobre logo pozwoli Ci wyróżnić się na rynku i zająć pozycję lidera w danej niszy gospodarczej.
Zaprojektowanie dobrego logotypu nie jest jednak sprawą prostą. Logo powinno łatwo zapadać w pamięć, a jednocześnie odzwierciedlać walory i atuty Twojej firmy. Nasi specjaliści od projektów graficznych, dzięki wieloletniemu doświadczeniu przygotują dla Państwa projekt firmowego logo, który pozwoli odnieść sukces. Stworzone logo będzie można później z powodzeniem dodać jako łatwo rozpoznawalny element Państwa marki na wizytówkach czy przy całej identyfikacji wizualnej. Nada się również jako zabezpieczający znak wodny.
Tworzenie logo - postaw na minimalizm!
Podchodząc do projektowania firmowego logo staramy się, aby zawsze było ono jedyne w swoim rodzaju, dzięki czemu wzbudzi ciekawość i pozwoli na natychmiastową identyfikację Państwa firmy. Kolorystyka logotypu dobrana będzie do grupy docelowej klientów, których chcą Państwo pozyskać. W naszych projektach dodatkowo zawsze stawiamy na prostotę, gdyż wychodzimy z założenia, iż ,,mniej znaczy więcej” biorąc przykład z logotypów największych światowych marek.
Pięć największych plusów własnego logotypu
- Rozpoznawalność: Logotyp pomaga wyróżnić markę na tle innych firm i zwiększa jej rozpoznawalność.
- Lojalność klientów: Klienci łatwiej kojarzą markę z konkretnym logotypem, co może wpłynąć na ich lojalność.
- Budowanie wizerunku: Logotyp może pomóc w budowaniu wizerunku firmy jako profesjonalnej i solidnej.
- Spójność marki: Logotyp ułatwia identyfikację marki w różnych kanałach komunikacji, co przyczynia się do większej spójności marki.
- Wyróżnienie na rynku: Logotyp pozwala firmie na wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnięcie uwagi klientów