SEO i SEM - optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
Search engine optimization (SEO) i search engine marketing (SEM) to dwa główne elementy związane z pozycjonowaniem stron internetowych w sieci wyszukiwania. SEO odnosi się do działań mających na celu polepszenie widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, natomiast SEM obejmuje płatne kampanie reklamowe.
Analiza fraz kluczowych
W oparciu o Twoją działalność wyłonimy frazy, które są najchętniej googlowane w Twoim regionie.
Optymalizacja SEM
Działania które realnie przeniosą się na zwiększenie widoczności Twojej strony i treści w wyszukiwarce.
Doświadczenie
Zostaw konkurencję w tyle! Skorzystaj z usługi pozycjonowania słów kluczowych w wyszukiwarce Google.
Optymalizacja stron internetowych - działania SEO
Wyszukiwarki internetowe, w tym przede wszystkim Google, są obecnie najważniejszym kanałem pozyskiwania ruchu dla stron internetowych. Dlatego tak istotne jest ich optymalizowanie zgodnie z wymaganiami algorytmów wyszukiwarek internetowych i z uwzględnieniem zapytań użytkowników.
Działania SEO mają na celu optymalizację strony www w taki sposób, aby uzyskać lepszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, co przyciąga więcej potencjalnych klientów na stronę. Obejmują one m.in. optymalizację treści na stronach, dobór odpowiednich słów kluczowych, poprawę struktury witryny, czy też budowanie linków wewnętrznych i zewnętrznych.
Kampanie reklamowe - działania SEM
SEM to obszar marketingu internetowego, który obejmuje wszystkie płatne działania promocyjne, które mają na celu poprawę widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google. Wśród nich wyróżnić można kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, które obejmują kampanie PPC (dotyczące np. kampanii linków sponsorowanych), kampanie remarketingowe, kampanie w mediach społecznościowych i inne. Kampanie reklamowe pozwalają na generowanie płatnego ruchu na stronie internetowej oraz na możliwość targetowania reklam na podstawie konkretnych słów kluczowych lub innych wymagań użytkowników.
Wszystkie te działania mają na celu pozyskanie ruchu na stronę internetową oraz zwiększenie konwersji. Działania SEM są zwykle kosztowne, ale dzięki odpowiedniej strategii i umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi można uzyskać wysoki zwrot z inwestycji i zwiększyć zyski z prowadzonej działalności online.
Połączenie działań SEO i SEM
Pozycjonowanie stron internetowych to całościowy proces marketingowy, który obejmuje zarówno działania SEO, jak i SEM. Aby skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową, kluczowe jest połączenie tych dwóch elementów i jednoczesne prowadzenie działania SEO i SEM. Połączenie działań pozwala na pozyskiwanie ruchu z organicznych i płatnych wyników Google oraz na zwiększenie szans na dotarcie do potencjalnych klientów.
Jeśli i Ty chcesz wzbić się na wysokie pozycje w Google i pozyskiwać wartościowy ruch na swojej stronie – zgłoś się do agencji E-PROM! Pomożemy Ci kompleksowo zająć się pozycjonowaniem strony internetowej, gdyż marketing internetowy to nasza specjalność!