fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

// Postaw na zespół ekspertów

Pozycjonowanie lokalne

Strategia pozycjonowania lokalnego jest odpowiednia i bardzo efektywna w przypadku firm, których profil działalności ma charakter regionalny. W ramach usługi pozycjonowania lokalnego agencja E-Prom podpowiada klientom, jak zbudować lub zoptymalizować stronę, aby była widoczna w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe. Oferujemy także optymalizację firmowych wizytówek w Mapach Google i aktualizację kont Google Moja Firma, ponieważ to one pojawiają się najczęściej w wynikach wyszukiwania z określoną lokalizacją.

Analiza fraz kluczowych

W oparciu o Twoją działalność wyłonimy frazy, które są najchętniej googlowane w Twoim regionie.

Pozycjonowanie lokalne

Lokalny koszt pozycjonowania jest niski, liczba klientów jest duża, a efekty pozycjonowania szybkie.

Doświadczenie

Zostaw konkurencję w tyle! Skorzystaj z usługi pozycjonowania słów kluczowych w wyszukiwarce Google.

// bądź pierwszy w google

Lokalne SEO

Wyszukiwarka Google automatycznie dopasowuje wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Geolokalizacja jest korzystna nie tylko dla indywidualnych użytkowników, ale również dla właścicieli firm, którzy chcą pozyskać klientów znajdujących się w danej lokalizacji. Jeśli internauta dopisze do słów kluczowych nazwę miejscowości, powiatu, regionu lub województwa, wówczas lista wyników wyszukiwania zostanie zawężona do pozycji z tego obszaru.

Pozycjonowanie lokalne to działanie optymalizujące koszt usług SEO, ponieważ słowa kluczowe i frazy powiązane bezpośrednio z określoną lokalizacją są mniej konkurencyjne, czyli można je pozycjonować szybciej i taniej.

// Dlaczego e-prom i skuteczne pozycjonowanie?

Pozycjonowanie lokalne stron czy warto? co zyskasz? w czym pomaga?

Pozycjonowanie lokalne jest bardzo korzystne, ponieważ nakierowanie na wyniki w wymiarze lokalnym pozwala pozyskać klientów z danego terenu: miasta, powiatu czy województwa. Dotyczy to nie tylko stałych mieszkańców, ale także tzw. klientów spontanicznych, okazyjnie przebywających na danym obszarze, poszukujących określonych towarów i usług. Aby dotrzeć do tego typu klientów, należy odpowiednio skonfigurować stronę internetową oraz reklamy, a także rzetelnie i w sposób kompletny uzupełnić informacje na koncie Google Moja Firma. Ta wirtualna wizytówka biznesowa, zawierająca dane teleadresowe, adres strony internetowej oraz galerię zdjęć, gdzie można zaprezentować sklep i produkty, zachęca klientów do skorzystania z oferty.

tworzenie treści
tworzenie treści
// bądź pierwszy w google

SEO lokalne - optymalizacja analiza fraz

Optymalizacja strony odgrywa kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Aby jednak można było wykonać optymalizację, niezbędny jest Audyt SEO. Istotne jest to, aby słowa i frazy kluczowe wraz z nazwą miejscowości, powiatu lub województwa, pojawiały się w wielu elementach firmowej witryny. Ten zabieg pozwala algorytmom Google powiązać stronę z wynikami wyszukiwania dotyczącymi danego obszaru. Optymalizując stronę pod tym kątem, należy ustalić niezbyt szeroką pulę słów kluczowych i fraz powiązanych z nazwami miejscowości. Uchroni to witrynę przed obniżeniem rankingu z powodu przesycenia strony słowami kluczowymi i przed filtrami antyspamowymi.

// zaufaj fachowcom

Pozycjonowanie - opinie klientów

Grzegorz Błaszczyk | Przedsiębiorca
Grzegorz Błaszczyk | Przedsiębiorca
Polecam w 100%. Odkąd e-prom zajął się pozycjonowaniem mojej strony widzę realny przyrost klientów z sieci. Kompleksowo obsłużą, konkretnie doradzą i wykonają usługę bardzo rzetelnie. Zespół profesjonalistów, którzy wiedzą czym jest marketing internetowy.
Przemysław Dadaś | Przedsiębiorca
Przemysław Dadaś | Przedsiębiorca
Od samego początku działań marketingowych zauważam realne korzyści w postaci zwiększonego ruchu na stronie, oraz ilości nowych zapytań ofertowych. Polecam e-prom każdemu, kto chce zwiększyć swoją widoczność w sieci jak i rozpoznawalność marki. Młodzi i pomysłowi ludzie w e-prom to przyszłość marketingu internetowego!
Patryk Borzęcki | Przedsiębiorca
Patryk Borzęcki | Przedsiębiorca
Wcześniej korzystałem z innych agencji marketingowych i nie było efektów. Cieszę się, że trafiłem do firmy e-prom bo dopiero teraz za moje wydane pieniądze na reklamę jest realna i prawdziwa stopa zwrotu! Jeśli chcesz mieć efekty w swojej reklamie, koniecznie napisz do tej firmy, a będziesz zadowolony!