fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Social Media Sprzedaż w internecie
obecność firmy w internecie - Jak prowadzić profile społecznościowe firmy w internecie

5 niepodważalnych dowodów, faktów i liczb, które pokazują, jak prowadzić profile społecznościowe firmy w internecie – badania.

Lubimy liczyć, mierzyć i obliczać wszystko, co się tylko da… Liczenie to szczególnie przydatna umiejętność w prowadzeniu sprzedaży oraz biznesu – także w internecie. Specjaliści od marketingu również opierają swoją pracę na danych. Każde polubienie, komentarz i zaangażowanie na firmowym profilu możemy policzyć i przedstawić za pomocą tak zwanego zasięgu. Dlaczego by nie pójść o krok dalej i „nie policzyć”, co myślą użytkownicy o firmach w internecie! Uwaga – ktoś już to kiedyś zrobił, a my postaramy się Wam te dane przedstawić. Tak więc, poznaj 5 niepodważalnych dowodów, faktów i liczb, które pokażą, jak prowadzić profile społecznościowe firmy w internecie!

1. Nieobecność firmy w internecie źle wpływa na wizerunek firmy

Jak donosi badanie zrealizowane przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 67% użytkowników social mediów uważa, że nieobecność marki w social mediach wpływa negatywnie na jej wizerunek! Morał z tego taki, że warto działać w sieci i aktywnie prowadzić komunikację ze swoimi odbiorcami w internecie. Ponadto, ważna jest także bowiem odpowiednia identyfikacja wizualna firmy, czyli wszystkie pojedyncze elementy wchodzące w jej skład!

ikonografika social media
Nieobecność marki w social media wpływa NIEKORZYSTNIE na jej wizerunek!

2. Do zakochania 1 krok, a do zakupów kilka polubień.

To samo badanie pokazało kolejną ciekawą rzecz wartą uwagi. Wynika z niego pośrednio, że już kilka polubień może przyczynić się do dokonania zakupów w internecie. Jak się okazuje, nie trzeba wiele by podbić serca konsumentów! Można nawet rzec, że dla przedsiębiorcy każdy dzień trzeba uznać za walentynki. Każdego dnia bowiem możemy „upolować” nowego klienta.

moc polubień w procesie sprzedaży

3. Kot w social media ma zarabiać?

fanpage e-prom nie polubisz?

Każdy specjalista od marketingu wie, że gdy na profilu jest mały ruch, to należy wytoczyć najcięższe działa do walki! Jednym z nich są niewątpliwie zwierzaki: kotki, pieski czy papugi! Nie dasz like’a? Nawet nie skomentujesz słodkiego psiaczka? Jest to raczej niemożliwe – a jeśli wciąż masz inne zdanie… No cóż, chyba jesteś wyjątkiem.

Marki również wykorzystują psy i zwierzęta w swoich kampaniach reklamowych. Przykłady możemy mnożyć – nawet na naszym rodzimym rynku. Popularne piwo w Polsce nosi nazwę „Żubr”. Sieci handlowe lubią nazywać swoje marki tak jak popularne owady i płazy. Nie jest to działanie przypadkowe! Warto również dodać, że używanie zwierząt w swoim przekazie medialnym ma jeszcze jedną zaletę – łatwo o rozpoznawalność danej marki również zagranicą.

4. Ponad 19 milionów Polaków ma konto na Facebooku

Polacy bardzo dobrze wypadają na tle obecności w internecie. Aż 99% osób z przedziału wiekowego 16 – 64 lata w ciągu ostatniego miesiąca korzystało z mediów społecznościowych lub komunikatorów. To dlatego obecność firm w internecie ma tak ogromne znaczenie. Jaki z tego wniosek? Pamiętaj, by treść, którą publikujesz na swoim profilach społecznościowych była responsywna – czyli dostosowana do wersji mobilnej. Jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu swojego profilu lub sprzedaży w internecie, skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci osiągnąć sukces w sprzedaży. Dla specjalistów z naszej agencji obsługa social media to codzienność. Możemy Ci w tym pomóc!

badanie liczba użytkowników Facebook
źródło: raport Hootsuite “Digital 2020”

5. Opinie w internecie odgrywają ogromne znaczenie przy sprzedaży

Każdy z nas chwali się w internecie swoimi zakupami. Na Instagramie wszyscy przechwalają się swoimi nowymi ciuchami i akcesoriami. Sklepy internetowe już dawno odkryły potęgę social mediów i nie ma w tym nic dziwnego. 61% użytkowników social media dzieli się opiniami i informacjami o swoich zakupach w internecie. To bardzo duży wynik!

Nasza agencja może Ci pomóc w prowadzeniu mediów społecznościowych Twojej firmy!

opinie w internecie

Autor

E - Prom

Komentarz (1)

  1. 6 rzeczy, które musisz wiedzieć o social mediach dla firm | E-prom
    2023-06-06

    […] Sprawdź również nasz poprzedni wpis, który mówi o tym, jak prowadzić profile społecznościowe firmy w internecie. […]

Komentarze są wyłączone