fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Sprzedaż w internecie
jak dotrzeć do klientów, którzy chcą od nas kupować

Jak dotrzeć do klientów, którzy chcą od nas kupować? 3 popularne błędy początkujących sprzedawców.

Prowadzisz sklep internetowy, a może po prostu chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż i zainteresowanie produktem, który oferujesz? Przedstawimy Ci 3 proste kroki, które pokazują, jak dotrzeć do klientów, którzy chcą od nas kupować!

1. Nie używasz targetowania reklam.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś obejrzeć reklamę samochodu, pomimo tego, że nawet nie masz prawa jazdy? Nieodpowiednie targetowanie – czyli wybieranie odbiorców, którzy zobaczą reklamę – jest bardzo ważne. Płacimy bowiem za KAŻDE kliknięcie w reklamę. Dlaczego więc płacisz za te, których nie potrzebujesz?

Nieodpowiednie targetowanie reklam skutkuje nie tylko wysokim kosztem, jaki ponosisz płacąc za kliknięcia, których nie potrzebujesz. Złe dopasowanie reklam może się także wiązać z utratą zaufania klienta – a na to pracuje się przecież latami. Wyobraź sobie sytuację, w której proponujesz darmową konsultacje ślubną osobie, która jest już ponad 20 lat w związku małżeńskim. Zanim przygotujesz reklamę, dobrze ustal targetowanie reklam. Możesz to zrobić w menadżerze reklam Facebook lub skorzystać z naszej pomocy. Kampanie reklamowe to dla nas codzienność!

2. Masz złe standardy obsługi

Co dzisiaj liczy się w sprzedaży online? Duży asortyment? Niska cena? Odpowiedź może być zaskakująca – szybka wysyłka, dobra obsługa i rzetelny opis sprzedawanego towaru to najszybszy sposób na osiągnięcie pozycji lidera w sprzedaży internetowej.

Obecne najpopularniejsze platformy sprzedażowe stawiają klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu. „Klient nasz Pan” – to motto, jakie stawia sobie obecnie każdy portal sprzedażowy.

Kontakt z klientem musi być błyskawiczny, ciągły i powinien odbywać się na jednej platformie. Nigdy nie odsyłaj klienta do innych form kontaktowych. Jeśli klient kontaktuje się z Tobą telefonicznie – przedstaw mu całą ofertę. Jeśli pisze na messengerze – odpisz mu dokładnie w tej samej konwersacji. Liczy się nawet czas udzielenia odpowiedzi – Facebook przyznaje specjalną odznakę firmom, które sprawnie odpisują na wiadomości. Uważaj – czas odpowiedzi powyżej dwóch godzin jest uważany za nieodpowiedni, a co dopiero jeśli zwlekasz z odpowiedzią kilka dni! Pamiętaj, możesz skonfigurować nawet automatyczne respondery – czyli specjalny automat, który będzie odpowiadał na podstawowe pytania z automatu.

Jeśli potrzebujesz pomocy – zapraszamy Cię również do nawiązania z nami współpracy w zakresie obsługi social mediów. Każdego dnia pomagamy Naszym klientom w utrzymaniu rzetelnego kontaktu z potencjalnymi kupującymi.

3. Nie mówisz o swoim produkcie.

Może się to wydać dla Ciebie dziwne, ale jeśli sam nie będziesz zafascynowany tym co oferujesz – to Twoi znajomi i klienci tym bardziej. Warto być aktywnym nie tylko w internecie. Pozyskuj kontakty, bierz udział w targach, chwal swoje produkty – pokazuj, że ich używasz – żyj tym co sprzedajesz. Tylko w ten sposób staniesz się osobą wiarygodną i autentyczną. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi to bardzo wymagające działanie. Nasza firma od lat działa aktywnie na płaszczyźnie biznesowej biorąc udział w grupie rzetelnych przedsiębiorców. Zawsze możesz do nas dołączyć i przedstawić to, co oferujesz – całemu światu.

Sprawdź również poprzedni wpis i dowiedz się, jak polepszyć komunikację marki w social mediach.

Autor

E - Prom