Jak dotrzeć do klientów, którzy chcą od nas kupować – 3 popularne błędy początkujących sprzedawców.

Media społecznościowe Facebook Instagram Twitter
5 wskazówek jak polepszyć komunikację marki w social mediach
7 lutego 2020

Prowadzisz sklep internetowy, a może po prostu chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż i zainteresowanie produktem, który oferujesz? Przedstawimy Ci 3 proste kroki, dzięki którym osiągniesz sukces i trafisz do nowych klientów.

1. Nie używasz targetowania reklam.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś obejrzeć reklamę samochodu, pomimo tego, że nawet nie masz prawa jazdy? Nieodpowiednie targetowanie – czyli wybieranie odbiorców, którzy zobaczą reklamę jest bardzo ważne. Płacimy bowiem za KAŻDE kliknięcie w reklamę, dlaczego płacisz za te, których nie potrzebujesz?

Nieodpowiednie targetowanie reklam skutkuje nie tylko wysokim kosztem, jaki ponosisz płacąc za kliknięcia, których nie potrzebujesz. Złe dopasowanie reklam może się wiązać z utratą zaufania klienta – a na to pracuje się przecież latami. Wyobraź sobie sytuację, w której proponujesz darmową konsultacje ślubną – osobie, która jest już ponad 20 lat w związku małżeńskim 😅 . Zanim przygotujesz reklamę dobrze ustal targetowanie reklam. Możesz to zrobić w menadżerze reklam Facebook, lub skorzystać z naszej pomocy.

” Płacimy bowiem za KAŻDE kliknięcie w reklamę, dlaczego płacisz za te, których nie potrzebujesz? “

2. Masz złe standardy obsługi

Co dzisiaj liczy się w sprzedaży online? Duży asortyment? Niska cena? Odpowiedź może być zaskakująca – szybka wysyłka, dobra obsługa i rzetelny opis sprzedawanego towaru to najszybszy sposób na osiągnięcie pozycji lidera w sprzedaży internetowej.

Obecne najpopularniejsze platformy sprzedażowe stawiają klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu. “Klient nasz Pan” – to motto, jakie stawia sobie obecnie każdy portal sprzedażowy.

” Klient nasz Pan”

– to motto, jakie stawia sobie obecnie każdy portal sprzedażowy.

Kontakt z klientem musi być błyskawiczny, ciągły i powinien się odbywać na jednej platformie. Nigdy nie odsyłaj klienta do innych form kontaktowych, jeśli klient kontaktuje się z Tobą telefonicznie – przedstaw mu całą ofertę, jeśli pisze na messengerze – odpisz mu dokładnie w tej samej konwersacji. Liczy się nawet czas udzielenia odpowiedzi – Facebook przyznaje specjalną odznakę firmom, które sprawnie odpisują na wiadomości. Uważaj – czas odpowiedzi powyżej dwóch godzin jest uważany za nieodpowiedni, a co dopiero jeśli zwlekasz z odpowiedzią kilka dni! Pamiętaj, możesz skonfigurować nawet automatyczne respondery – czyli specjalny automat, który będzie odpowiadał na podstawowe pytania z automatu.

Jeśli potrzebujesz pomocy – zapraszamy Cię również do nawiązania z nami współpracy w zakresie obsługi social media. Każdego dnia pomagamy Naszym klientom w utrzymaniu rzetelnego kontaktu z potencjalnymi kupującymi.

3. Nie mówisz o swoim produkcie.

Partnerzy biznesowi
Spotkania i poznawanie nowych partnerów to nieodłączny proces udanego biznesu

Może się to wydać dla Ciebie dziwne, ale jeśli sam nie będziesz zafascynowany tym co oferujesz – to Twoi znajomi i klienci tym bardziej. Warto być aktywnym nie tylko w internecie. Pozyskuj kontakty, bierz udział w targach, chwal swoje produkty – pokazuj, że ich używasz – żyj tym co sprzedajesz. Tylko w ten sposób staniesz się osobą wiarygodną i autentyczną. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi to bardzo wymagające działanie. Nasza firma od lat działa aktywnie na płaszczyźnie biznesowej biorąc udział w grupie rzetelnych przedsiębiorców. Zawsze możesz do nas dołączyć i przedstawić to co oferujesz – całemu światu.

Komentarze są wyłączone.