Sesje zdjęciowe do reklam – Agencja modelingowa e-prom

4 sposoby na zwiekszenie sprzedaży w sklepie internetowym
Jak znacznie zwiększyć konwersje w sklepie internetowym – poznaj 4 sposoby.
12 maja 2021
Sesje reklamowa, reklamy produktowe, modeling, reklama z modelka i modelem

Sesje reklamowa, reklamy produktowe, modeling, reklama z modelka i modelem

Fotografia reklamowa ma ogromną siłę sprzedażową, sesje zdjęciowe do reklam to sprawdzony sposób, na zwiększenie zainteresowania sklepem internetowym . Firmy, które inwestują w wynajem modeli lub modelek do prezentacji produktów, mogą zyskać lepszą rozpoznawalność marki, pozytywną akceptację społeczną i zaufanie klientów. Wszystkie te czynniki przekładają się na lepszą sprzedaż, co my jako agencja reklamowa zauważyliśmy już dawno temu. Ludzie kupują produkty oczami i nic nie może lepiej promować Twojej marki niż filmy lub zdjęcia innych osób korzystających z danego produktu.

Dlaczego warto inwestować w sesje reklamowe?

Sprzedaż internetowa wykorzystuje przede wszystkim idealny wizerunek, aby przyciągnąć odbiorców. Odwiedzając sklep internetowy nasze możliwości są bardzo ograniczone. Nie możemy dotknąć produktu przez Internet, ani po prostu poczuć jego smaku lub zapachu. Dlatego zdjęcia reklamowe obok profesjonalnych stron internetowych są ważnym elementem wizerunku naszej firmy, o którym nie wolno nam zapomnieć.

dlaczego warto wynając modelke modela do sesji zdjęciowej agencja modelingowa 2
Według badania opublikowanego przez Justuno, aż 93% ankietowanych uważa zdjęcia za najważniejszy czynnik sprzedażowy w internecie.

Jako firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku internetowym, cieszymy zaufaniem Klientów, którzy powierzają nam także kwestie tworzenia materiałów reklamowych. Nie są już to tylko zdjęcia aranżowane w Photoshopie połączone z hasłem reklamowym, ale sesje zdjęciowe z zaangażowaniem naszych własnych modeli. Dzięki temu możemy zrealizować niemal każdy pomysł, który doskonale oddaje cechy danej marki.

Realizacje reklamowe z udziałem modeli i modelek e-prom

Stworzyliśmy agencję modelingową, by wyjść na przeciw oczekiwaniu naszych klientów. Do tej pory jako agencja promocyjno-reklamowa realizowaliśmy wiele projektów – od tworzenia sklepów internetowych, po prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych. Nauczeni wieloletnim doświadczeniem zauważyliśmy, że jednym z powszechnych błędów marketingu internetowego jest brak odpowiednich zdjęć. Chodzi tu o fotografie produktowe, które w jak najlepszy, wyraźny sposób przedstawiają sprzedawany produkt, ale nie tylko. Fotografie aranżowane ukazujące wykorzystanie danego produktu lub w naturalny sposób ukazujące możliwości danej usługi to coś, na co Klienci przeglądający ofertę zwracają bardzo dużą uwagę.

Zdjęcia aranżowane wykorzystywane są także w formie banerów, ulotek, w katalogach oraz w mediach społecznościowych. Ich szerokie zastosowane, oryginalność i fakt, że są dedykowane kierunkowo sprawiają, że inwestycja w nie to strzał w dziesiątkę!

Sesja zdjęciowa do sklepu internetowego i social media

Jeden z pierwszych projektów został wykonany dla nowo powstającej marki perfum. Klient zlecił nam nie tylko stworzenie odpowiednie strony internetowej wraz ze sklepem, ale także przygotowanie materiałów zdjęciowych.

Znalezienie modelki i modela do tego projektu nie było trudnym zadaniem, gdyż współpracujemy z wieloma zdolnymi ludźmi. Nasza propozycja od razu przypadła do gustu zleceniodawcy, więc szybko wraz z modelką Weroniką oraz modelem Nikodemem zabraliśmy się do pracy!

makijażystka modelek do sesji zdjęciowej

Makijaż modeli i modelek – usługi kosmetyczne

Sesja zdjęciowa z makijażem i fryzurą. Pierwszym przystankiem naszych modeli był gabinet utalentowanej wizażystki Izabeli, która dobrawszy odpowiedni makijaż do urody modelki, delikatnie pokreśliła jej urodę. Model nikodem także na moment zasiadł na wysokim krześle po to, by Iza mogła wykonać makijaż matujący cerę.


Sesje zdjęciowe w plenerze i studiu

Potem wspólnie z modelami, udaliśmy się w kilka miejsc – wybór pleneru był trudny, gdyż wiele miejsc w okolicy odpowiadało założeniom projektu. Ostatecznie skorzystaliśmy z trzech miejsc w sąsiedztwie Nowego Sącza oraz ze studia. Dzień był pogodny choć wietrzny, jednak cała ekipa z panią fotograf na czele, była zmotywowana i gotowa do pracy!

Fotograf modeli i modelek

No i właśnie: Edyta – partnerująca nam fotografka, której zadaniem było wykonanie „surowych” zdjęć to właściwa osoba na właściwym miejscu. Dzięki jej doświadczeniu i pomysłom, udało nam się stworzyć na prawdę wyjątkowy klimat i przede wszystkim – świetne zdjęcia!

Nasz fotograf reklamowy ma szerokie doświadczenie. W trakcie sesji zdjęciowej jest odpowiedzialny za odpowiednią scenerię, tło i oświetlenie dostarczanych przez Ciebie produktów oraz modeli i modelek. Zdjęcia, które wykonał, w pełni zademonstrują usługi, które świadczysz. Pamiętaj, że im lepsza fotografia, tym większa szansa, że ​​potencjalni klienci skorzystają z oferty Twojej firmy.

Tak jak się umawialiśmy – Edyta dostarczyła nam surowe materiały, które mogliśmy wykorzystać na wiele sposobów. Dopasowywanie ostatecznego wizerunku strony do gustu klienta to trudne zadanie, dlatego każda fotografia konsultowana była ze zleceniodawcą. Dzięki temu udało nam się stworzyć piękne banery, które są głównymi identyfikatorami marki na stronie i w mediach społecznościowych. Weronika reprezentuje młode pokolenie kobiet – romantyczek, zapraszając do świata zapachów damskich, natomiast Nikodem jako pełen pasji i życiowego optymizmu chłopak zachęca do wejścia w sferę perfum na miarę XXI wieku.

Współpraca reklamowa

Współpracując z firmą e-prom zyskujesz:

✔️Materiały wideo & zdjęcia z dopasowanym modelem/ modelką. (selekcja, kontakt)

✔️Umówienie i organizacje sesji zdjęciowej (fotograf, makijażysta, model, modelka, transport, umowy)

✔️Gotowe fotografie i materiały do promocji (social media, strona)

✔️Dalsze wsparcie agencji (tworzenie materiałów reklamowych, reklam stron, ulotek, wstawianie produktów na sklep www itp)

Kamil Poręba
Kamil Poręba
Specjalista ds. handlu i marketingu w agencji reklamowej e-prom. Prywatnie fan nowych technologii, psychologii sprzedaży i biznesu.

Komentarze są wyłączone.