fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

e-commerce sklep internetowy Sprzedaż w internecie
trendy w e-commerce

Trendy w e-commerce, na które należy zwrócić szczególną uwagę

Rynek handlu internetowego nieustannie się zmienia i przechodzi różnego rodzaju metamorfozy. To, co jeszcze jakiś czas temu było pieśnią przyszłości, obecnie staje się standardem. Aby nie pozostać w tyle za konkurencją, trzeba na bieżąco śledzić wszystkie nowinki na rynku e-commerce i starać się je przekładać na własny biznes. W związku z tym, w poniższym artykule przedstawimy wam trendy w e-commerce, na które należy zwrócić szczególną uwagę.

Zacznijmy zatem od tego, że użytkownicy coraz częściej przeglądają internet za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Google oczywiście też zauważyło ten trend. Promuje zatem w wynikach wyszukiwania właśnie te witryny, które są dostosowane do wyświetlania się na tabletach i smartfonach. Jeżeli posiadacie sklep internetowy to podstawą jest obecnie upewnienie się, że jest on w pełni responsywny. Znaczy to, iż dostosowuje się do ekranów urządzeń mobilnych. Tylko wtedy mamy szansę na to, że nasz biznes będzie pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania Google.

Komunikacja z klientem jest kluczem

Innym trendem w branży e-commerce jest coraz to większe przywiązanie do sprawnej komunikacji z klientem w sieci. Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania i reklamacje klientów to klucz do skutecznej sprzedaży. Jeżeli będziemy zwlekać z odpowiedzią, to klient zwyczajnie zwróci się do naszej konkurencji. W związku z tym, na stronie sklepu internetowego musi znaleźć się formularz kontaktowy oraz inne formy szybkiej komunikacji jak chat online. Warto także na profilach społecznościowych ustawić opcję automatycznej odpowiedzi. Dzięki temu klient nigdy nie czuje się pominięty czy też zaniedbany gdy akurat brakuje nam czasu na udzielenie odpowiedzi.

Ostatnim trendem w branży e-commerce jaki tutaj omówimy jest coraz to większe przykuwanie uwagi do publikowanych treści. Szczegółowe i unikalne opisy produktów pisane językiem korzyści czy też dodatkowe treści na stronie w formie poradników to sposób nie tylko na to aby przekonać do siebie klientów, ale również zyskać w oczach wyszukiwarki Google. Content marketing odgrywa więc tutaj kluczową rolę.

Autor

E - Prom

Komentarz (1)

  1. 5 wskazówek jak polepszyć komunikację marki w social mediach - E - Prom
    2023-05-31

    […] Więcej na temat trendów w e-commerce przeczytasz >>TUTAJ<< […]

Komentarze są wyłączone