fbpx

Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Social Media Sprzedaż w internecie

Ile kosztuje stworzenie reklamy na Facebooku?

Reklamowanie się na Facebooku niesie ze sobą określone koszty – jednak w większości przypadków jest to najtańsza i najskuteczniejsza forma reklamy.

To zawsze reklamodawca – czyli Ty – decydujesz ile chcesz przeznaczyć pieniędzy na reklamę. Dobrze skonfigurowana reklama ma na celu zdobycie najlepszych rezultatów za tą cenę.

Ustalanie budżetu reklamowego Facebook – czym jest budżet reklamowy?

Budżet reklamowy to określona kwota jaką decydujesz się wydać na działania reklamowe. Tworząc kampanie reklamową na Facebooku masz do wyboru 2 rodzaje rozliczania budżetów:

  • Budżet dzienny: to średnia kwota, którą chcesz przeznaczać każdego dnia na reklamę.
  • Budżety całkowity: to łączna kwota, którą chcesz wydać na działania reklamowe na Facebooku.

Na jakich platformach mogę się reklamować?

Na chwilę obecną dzięki koncie reklamowym założonym na platformie Facebook możesz tworzyć reklamy nie tylko na Facebooku, lecz również Instagramie oraz w Audience Network (reklamy poza platformą Facebook np. w aplikacjach na smartfony, grach…) , z dowolnym budżetem.

Jakie reklamy warto tworzyć?

Tworzenie reklamy internetowej musi mieć konkretny cel. Przed przygotowaniem reklamy zawsze zastanów się jaki ma ona przynieść efekt, jakie cele chcesz zrealizować, jakie działania chcesz osiągnąć.

cele kampanii reklamowej Facebook
cele kampanii reklamowej Facebook

Reklamy nastawione na rozpoznawalność (świadomość):

Ich celem jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy, marki lub usługi. Celem reklam nastawionych na rozpoznawalność jest bycie zauważonym, np. wśród potencjalnych klientów, podobnych firm, partnerów, wokół których się otaczasz.

Reklamy nastawione na działanie:

Ich celem jest zachęcanie użytkowników do działania np. wysyłania wiadomości do Twojej firmy, wejścia na stronę, zostawienia swojego CV, podania numer kontaktowego, zapisanie się do newslettera, zainstalowanie Twojej aplikacji na smartfona’ itp. Takie działania nie przynoszą z reguły zysku od razu, ale warto w nie inwestować.

Reklamy nastawione na sprzedaż:

Ich celem jest zachęcanie użytkowników do zakupu. Reklamy sprzedażowe mają na celu wyświetlanie użytkownikom np. produktów ze sklepu, zachęcanie do zakupów. Kluczową rolę odgrywa tutaj remarketing oraz ratowanie porzuconych koszyków (Jak walczyć o porzucone koszyki w sklepie internetowym?)

Jeśli potrzebujesz pomocy z stworzeniem kampanii reklamowej na Faceboooku skontaktuj się z naszą firmą. Kampanie Facebook Ads to dla nas codzienność!

Autor

E - Prom