Ponad 77% Polaków korzysta regularnie z internetu, wydając ponad 2700 złotych rocznie. Wartość polskiego rynku e-commerce przekroczyła już ponad 50 miliardów złotych rocznie. Na co warto zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu internetowego? Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? Czy sklep internetowy to dobry biznes? Zarobki sklepu internetowego – jak je zwiększyć?
Czym jest reklama przez polecenie? Tak zwana rekomendacja – czyli polecenie Twojej firmy przez prawdziwego człowieka. Rekomendacja jest najlepszym sposobem na zdobycie rozgłosu. Komu ufamy bowiem najbardziej? Odpowiedź jest oczywista – najbliższym znajomym, przyjaciołom, rodzinie. Ich wyborem będziemy również kierować się w poszukiwaniu firmy do współpracy. W poleconym przez znajomych sklepie internetowym zrobimy również chętniej zakupy.
My przedsiębiorcy – z każdym dniem rozwijamy swoje firmy, zwiększamy asortyment, automatyzujemy sprzedaż. Swoją ciężką pracą wzmacniamy gospodarkę, lecz z czasem okazuje się, że w natłoku obowiązków brakuje nam najważniejszego – czasu. Ile godzin zajmuje Ci dziennie obsługa firmowych profili społecznościowych, jak długo przygotowujesz ciekawe treści, posty grafiki? Czy robisz to profesjonalnie? Chwile spędzone z […]
Mamy potrzebne doświadczenie, by Ci pomóc! Agencja reklamowa E-prom działa na rynku reklamowym już od wielu lat. Początki naszej działalności zbiegły się w czasie z rozwojem internetu w Polsce. Na przestrzeni lat E-prom ciągle rozwijał się, dopasowując się do kształtu internetu i rynku reklamowego, jaki znamy obecnie. To właśnie dzięki temu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w […]
Prowadzisz sklep internetowy, a może po prostu chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż i zainteresowanie produktem, który oferujesz? Przedstawimy Ci 3 proste kroki, dzięki którym osiągniesz sukces i trafisz do nowych klientów.
Prowadzisz swój własny biznes? Jeśli tak, to na pewno wiesz, że obecność Twojej marki w social mediach to już wręcz obowiązek podyktowany znakiem czasu. To właśnie tutaj budujesz wizerunek swojej firmy, ale również – a może przede wszystkim – więź z klientami. Marka w social mediach – komunikacja z klientami Każdy przedsiębiorca, który myśli przyszłościowo […]
Jednym z bardziej niebezpiecznych zjawisk, jakie może spotkać przedsiębiorcę próbującego uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla swojej strony lub sklepu www jest kanibalizacja słów kluczowych. Mowa tutaj o zjawisku gdzie dwie podstrony w obrębie jednego serwisu walczą między sobą o pozycję w SERP’ach dla takiej samej frazy kluczowej. Może to bowiem przynieść niekorzystne efekty […]
Prowadzenie sklepu internetowego to w dobie dużej konkurencji bardzo trudne zadanie. Trzeba dołożyć wszelkich starań, aby utrzymać pozyskanych klientów, a jednocześnie starać się zdobywać nowych użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Z tego też względu przedsiębiorcy bardzo często muszą borykać się z problemem porzuconych koszyków internetowych. W dzisiejszym wpisie podpowiemy zatem, jak walczyć o porzucone koszyki w […]
Każdy nowopowstały sklep internetowy aby mieć szansę na rynku, musi być odpowiednio widoczny. Można o to zadbać inwestując w płatne reklamy lub też upewniając się, że strona będzie pozycjonowana. Kampanie Google Ads i stosowanie SEO dla e-commerce to dwie sprawdzone metody na to aby strona pokazała się w wynikach wyszukiwarki Google. Aby jednak mogło być […]
Rynek handlu internetowego nieustannie się zmienia i przechodzi różnego rodzaju metamorfozy. To, co jeszcze jakiś czas temu było pieśnią przyszłości, obecnie staje się standardem. Aby nie pozostać w tyle za konkurencją, trzeba na bieżąco śledzić wszystkie nowinki na rynku e-commerce i starać się je przekładać na własny biznes. W związku z tym, w poniższym artykule […]