Prowadzisz swój własny biznes? Jeśli tak, to na pewno wiesz, że obecność Twojej marki w social mediach to już wręcz obowiązek podyktowany znakiem czasu. To właśnie tutaj budujesz wizerunek swojej firmy, ale również – a może przede wszystkim – więź z klientami. Marka w social mediach – komunikacja z klientami Każdy przedsiębiorca, który myśli przyszłościowo […]
Jednym z bardziej niebezpiecznych zjawisk, jakie może spotkać przedsiębiorcę próbującego uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla swojej strony lub sklepu www jest kanibalizacja słów kluczowych. Mowa tutaj o zjawisku gdzie dwie podstrony w obrębie jednego serwisu walczą między sobą o pozycję w SERP’ach dla takiej samej frazy kluczowej. Może to bowiem przynieść niekorzystne efekty […]
Prowadzenie sklepu internetowego to w dobie dużej konkurencji bardzo trudne zadanie. Trzeba dołożyć wszelkich starań, aby utrzymać pozyskanych klientów, a jednocześnie starać się zdobywać nowych użytkowników zainteresowanych daną ofertą. Z tego też względu przedsiębiorcy bardzo często muszą borykać się z problemem porzuconych koszyków internetowych. W dzisiejszym wpisie podpowiemy zatem, jak walczyć o porzucone koszyki w […]
Każdy nowopowstały sklep internetowy aby mieć szansę na rynku, musi być odpowiednio widoczny. Można o to zadbać inwestując w płatne reklamy lub też upewniając się, że strona będzie pozycjonowana. Kampanie Google Ads i stosowanie SEO dla e-commerce to dwie sprawdzone metody na to aby strona pokazała się w wynikach wyszukiwarki Google. Aby jednak mogło być […]
Rynek handlu internetowego nieustannie się zmienia i przechodzi różnego rodzaju metamorfozy. To, co jeszcze jakiś czas temu było pieśnią przyszłości, obecnie staje się standardem. Aby nie pozostać w tyle za konkurencją, trzeba na bieżąco śledzić wszystkie nowinki na rynku e-commerce i starać się je przekładać na własny biznes. W związku z tym, w poniższym artykule […]
Doczekaliśmy czasów, w których brak informacji o firmie w internecie jest prawie jednoznaczny ze stwierdzeniem, że dane przedsiębiorstwo zwyczajnie nie istnieje. Strona firmowa czy chociaż wizytówka w katalogu firm to jasny sygnał dla klientów, że dana firma to nie fikcyjny twór, ale prawdziwe przedsiębiorstwo. Szczególnie strona firmowa stanowi doskonałe narzędzie do zaprezentowania się w internecie. […]
Celem wszystkich działań dotyczących pozycjonowania jest zwiększenie widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania. W końcu chcemy aby nasza witryna pojawiła się jak najwyżej w rankingu Google, a to przełożyło się na wzrost ruchu i liczbę klientów. Na tym opiera się bowiem pozycjonowanie stron internetowych. Może się jednak zdarzyć, że w wynikach wyszukiwania pojawią się podstrony […]
Google cały czas wprowadza zmiany w sposobie oceny stron internetowych. Im lepiej witryna wypadnie w oczach wyszukiwarki tym większe szanse, że znajdzie się na wysokiej pozycji. Jedna z bardziej istotnych zmian w sposobie oceny stron internetowych było wprowadzenie Mobile First Index. Czym jest Mobile-First Index i jaki jest jego realny wpływ na pozycjonowanie, dowiecie się […]
W czasach dużej konkurencji na rynku, kluczem do odniesienia sukcesu jest przebicie się ze swoją ofertą do świadomości konsumenta. Jeśli chodzi o internetowe biznesy – najprostszym krokiem do dokonania tego jest zadbanie o dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania Google. W tym poradniku podpowiemy zatem jak pozycjonować sklep internetowy, aby był on znacznie lepiej widoczny. Content is King! […]