Celem wszystkich działań dotyczących pozycjonowania jest zwiększenie widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania. W końcu chcemy aby nasza witryna pojawiła się jak najwyżej w rankingu Google, a to przełożyło się na wzrost ruchu i liczbę klientów. Na tym opiera się bowiem pozycjonowanie stron internetowych. Może się jednak zdarzyć, że w wynikach wyszukiwania pojawią się podstrony […]
Google cały czas wprowadza zmiany w sposobie oceny stron internetowych. Im lepiej witryna wypadnie w oczach wyszukiwarki tym większe szanse, że znajdzie się na wysokiej pozycji. Jedna z bardziej istotnych zmian w sposobie oceny stron internetowych było wprowadzenie Mobile First Index. Czym jest Mobile-First Index i jaki jest jego realny wpływ na pozycjonowanie, dowiecie się […]
W czasach dużej konkurencji na rynku, kluczem do odniesienia sukcesu jest przebicie się ze swoją ofertą do świadomości konsumenta. Jeśli chodzi o internetowe biznesy – najprostszym krokiem do dokonania tego jest zadbanie o dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania Google. W tym poradniku podpowiemy zatem jak pozycjonować sklep internetowy, aby był on znacznie lepiej widoczny. Content is King! […]